Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | MSL
Marketing

Agentura MSL nově zajišťuje PR pro značky Blistex a Tetesept

Redakce MAM4. 2. 20214. 2. 2021

Agentura MSL z komunikační skupiny Publicis Groupe zvítězila v tendru distributora kosmetiky a zdravotních produktů Mark Distri. Nově zajišťuje komunikaci pro balzámy na rty Blistex a přípravky do koupele Tetesept.

Pro značku Blistex vytvořila agentura MSL novou komunikační strategii, která cílí vedle aktivních žen nově i na ostatní členy domácnosti. V rámci komunikačních aktivit využije spolu s tradičními PR nástroji také Instagram a spolupráci s influencery jako jsou Nikola Hezucká či Andrea Sestini Hlaváčková. Veškerou komunikaci propojuje hashtag #pozornapusu.

Pro přípravky do koupele Tetesept znamená spolupráce s MSL zahájení koncepční komunikace brandu na českém trhu. Značka bude cílit na sportovce i další zákazníky s aktivním životním stylem, na ženy a rodiče s dětmi. V komunikaci zde agentura pracuje s klasickými PR nástroji nebo s Instagramem. Důležitou roli v komunikačním mixu mají také influenceři, například kajakář Josef Dostál. Společným jmenovatelem všech komunikačních kanálů je hashtag (a výzva) #DejSiVanu.

PSALI JSME
WMC/Grey přikupuje mladé talenty. Získala podíl v agentuře Inhubo

„Jsem rád, že se naše portfolio rozrostlo o další značky, tentokrát ze segmentu kosmetiky, kterým můžeme pomoci s komplexní komunikační strategií. V obou případech se jedná o zajímavé integrované projekty, kde jádro komunikace probíhá na sociálních sítích a v on-line médiích. Pro plánování kampaní využíváme síťový nástroj Fluency, který umožňuje na základě datové analýzy volit vhodné komunikační kanály a efektivně cílit jednotlivé aktivity,“ říká Radek Vítek, Head of Brand Reputation agentury MSL.

Blistex vznikl v roce 1947 jako firma, která se specializuje na péči o rty. V současné době působí ve více něž 70 zemích světa. Značka Tetesept spadá pod německou zdravotnickou společnost Merz. Ta od roku 1908 vyrábí medicínské, wellness a dětské přípravky do koupele.

×

Náborovou platformu Lusk vede Iveta Hutníková. Chce prohlubovat digitalizaci

Starší článek

Sportovní svátek i reklamní přehlídka. Slavný Super Bowl odvysílá O2 TV

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více