Foto: TV Nova

Změny na Nově: marketing povede Jakub Strýček, program Silvia Majeská

7. 1. 2021 15:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od 1. února nastupuje na nově vytvořenou pozici marketingového ředitele TV Nova Jakub Strýček. Programovou ředitelkou se stane Silvia Majeská.

„Svět zábavy a způsob konzumace obsahu se neustále vyvíjí. Nova vždy byla, je a chce být tím, kdo udává trendy. To je pro mě velká profesní výzva a moc se na ni těším,“ říká Strýček, který naposledy působil jako marketingový ředitel společnosti Zonky. Na Nově již pracoval před šesti lety v pozici brand manažera.

„TV Nova nastoupila cestu rychlé digitální transformace, o níž věříme, že je zárukou budoucího růstu společnosti a zejména zárukou nabídky nejlepších služeb pro všechny, kteří sledují naše seriály, zábavné show či zpravodajství. Jsme rádi, že nás Jakub v tomto úsilí podpoří a stane se součástí našeho týmu,“ říkají generální ředitelé Novy Klára Brachtlová a Jan Vlček.   

PSALI JSME
Do CNN Prima News přicházejí dvě posily ze zaniklého Eura

Zároveň byla novou programovou ředitelkou Novy jmenována Silvia Majeská. Ta posledních devět let pracuje jako programová ředitelka slovenské televize Markíza. Svou novou funkci bude vykonávat z Prahy a povede programové sekce pro obě dvě země.

Alex Ruzek odchází z pozice programové ředitelky po vzájemné dohodě s televizí. 

„Nova je vedoucí mediální společnost, je to inovátor, udávající tón, a já se velmi těším na mé působení v ní a na spolupráci se všemi kreativními týmy, interními i externími, při tvorbě kvalitního a jedinečného obsahu, který divákům nabízíme linéarní i digitální cestou,“ říká Majeská.

„Alex za tu řadu let udělala pro naši televizi mnoho a mockrát jí za to děkujeme. Vždy nám bylo potěšením s ní spolupracovat a přejeme jí hodně štěstí v realizaci jejích dalších profesních i osobních plánů. Probíhající změny jsou důsledkem našeho úsilí o rozvoj lineárních i nelineárních produktů. Našim cílem je zůstat nejinovativnějším a nejvíce kreativním tvůrcem obsahu v České republice. Těšíme se na spolupráci s naší dlouholetou kolegyní Silvií Majeskou a gratulujeme jí k nové roli,“ říkají Brachtlová a Vlček.

Foto: TV Nova

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.