Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mutumutu
Marketing

VIDEO: Peníze za zdravý životní styl. Pojištění Mutumutu spouští TV kampaň

Redakce MAM12. 1. 202112. 1. 2021

Online životní pojištění Mutumutu lze od pondělí spatřit na televizních obrazovkách, a to konkrétně na kanálech skupiny Prima. Dvacetivteřinový reklamní spot má za cíl předat hlavní sdělení, kterým je vracení peněz z pojistného za zdravý životní styl díky mobilní aplikaci Mutumutu.

„Než vzniklo Mutumutu před více než dvěma roky, prošli jsme asi 80 studií o tom, co nejvíce ovlivňuje naše zdraví a potvrdili jsme si jednoduchou věc – často se jen stačí o sebe starat. Pravidelně se hýbat, nekouřit, chodit na preventivní prohlídky aj. A když tohle budete dělat, máte nižší pravděpodobnost, že budete nemocní, takže my budeme pravděpodobně řešit méně pojistných událostí a můžeme vám tak část peněz vracet. Je to jasné a fér. A kdyby se náhodou stejně něco se zdravím pokazilo, tak vám i tak kryjeme záda,“ popisuje šéfka marketingu Mutumutu Lenka Rigerová.

Proto je i odměna za zdravý životní styl ústřední myšlenkou nové kampaně Mutumutu i celého spotu. Dějová linka je jednoduchá. Zobrazuje příklady každodenních situací, jako je třeba cesta do práce, které je možné vyplnit fyzickou aktivitou, udělat tak něco pro své zdraví a navíc získat reálnou odměnu ve formě peněz.

„Zjistili jsme podle našeho průzkumu, který jsme udělali před Vánoci, že průměrný Čech přibral za dobu koronavirových karatén přibližně 6,5 kila. Navíc Vánoce tomu ještě často přidávají. A tak jsme se rozhodli na začátek spotu přidat malé popíchnutí, kdy manželka poplácá láskyplně muže na pupíku. Toto pošťouchnutí je v kombinaci s vrácenými penězi motivací, proč je lepší zvolit pro cestu do práce kolo na místo auta,“ vysvětluje Rigerová.

TV a online kampaň začala 11. 1. a v případě televize potrvá do 31. 1. 2021. Online poběží až do konce března – bude možné ji vidět na YouTube, sociálních sítích a v bannerové reklamě. Přípravu spotu si vzalo na starost Mutumutu a společnost Creative Dock. Scénáře a režie videa se ujal Štěpán Zálešák, produkce a kamery Gašper Šnuderl.

Detaily kampaně

Termín kampaně v TV: 11. 1. 2021 – 31. 1. 2021

Termín kampaně v onlinu: 11. 1. 2021 – 31. 3. 2021

Mediamix: TV, YouTube, sociální sítě, display, PPC

Mediální agentura: PHD

Scénář a režie: Štěpán Zálešák

Produkce a kamera: Gašper Šnuderl

Landing page kampaně: https://www.mutumutu.cz/odmena

Zavřít reklamu

Generali a Accenture tvoří společný podnik k urychlení digitální transformace

Starší článek

Dentsu si prochází restrukturalizací, Vizeum spojil s Dentsu X

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.