Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

Vláda vybírá ze čtyř kreativních návrhů očkovací kampaně. Strop je 3,5 milionu

Irena Buřívalová28. 1. 202129. 1. 2021

Úřad vlády v polovině ledna přímo oslovil pět českých agentur, aby přišly s kreativními koncepcemi k očkovací kampani. Lhůta pro přihlášení tento týden vypršela, z pěti nominovaných předložily své návrhy čtyři agentury.

„Komise, která je složena ze zástupců úřadu vlády a ministerstva zdravotnictví, teď provede posouzení splnění podmínek účasti a hodnocení nabídek. Počet obdržených nabídek svědčí o tom, že ze strany mediálních agentur je o zakázku zájem, přestože je výše nabídkové ceny zastropována na částce 3 500 000 korun bez DPH,“ uvedl Vladimír Vořechovský, mluvčí úřadu vlády.

PSALI JSME
V Praze odstartuje kampaň k očkování. Opírá se o kreativu DDB

Jak do celého komunikačního projektu zapadá aktivita iniciativy Cesta ven, která zkraje ledna uspořádala hackathon, vymyslela státu kreativu k očkování zdarma a v těchto dnech vybírá ze tří nejlepších návrhů, není zatím jasné. S jistotou lze jen říci, že některé z agentur oslovených vládou jsou i součástí iniciativy.

Svoji vlastní kampaň navíc startuje i pražský magistrát, který kreativu dostal od agentury DDB a nabízí ji i krajům. Tento týden zatím představil nový informační web.

S největší pravděpodobností tak budou po celém Česku k vidění různé kampaně. Nejčerstvější průzkumy ukazují, že lidé se k očkování začínají více přiklánět i bez kampaně, ovšem v situaci, kdy Česko řeší nedostatek vakcíny.

×

Seznam Brand Studio bodovalo na Native Advertising Awards. Má zlato a stříbro

Starší článek

VIDEO: Dodejte vašemu vztahu trochu vzrušení, nabádá erotická síť prodejen

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více