Foto: Pxhere.com

Vláda vybírá ze čtyř kreativních návrhů očkovací kampaně. Strop je 3,5 milionu

28. 1. 2021 17:01

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Úřad vlády v polovině ledna přímo oslovil pět českých agentur, aby přišly s kreativními koncepcemi k očkovací kampani. Lhůta pro přihlášení tento týden vypršela, z pěti nominovaných předložily své návrhy čtyři agentury.

„Komise, která je složena ze zástupců úřadu vlády a ministerstva zdravotnictví, teď provede posouzení splnění podmínek účasti a hodnocení nabídek. Počet obdržených nabídek svědčí o tom, že ze strany mediálních agentur je o zakázku zájem, přestože je výše nabídkové ceny zastropována na částce 3 500 000 korun bez DPH,“ uvedl Vladimír Vořechovský, mluvčí úřadu vlády.

PSALI JSME
V Praze odstartuje kampaň k očkování. Opírá se o kreativu DDB

Jak do celého komunikačního projektu zapadá aktivita iniciativy Cesta ven, která zkraje ledna uspořádala hackathon, vymyslela státu kreativu k očkování zdarma a v těchto dnech vybírá ze tří nejlepších návrhů, není zatím jasné. S jistotou lze jen říci, že některé z agentur oslovených vládou jsou i součástí iniciativy.

Svoji vlastní kampaň navíc startuje i pražský magistrát, který kreativu dostal od agentury DDB a nabízí ji i krajům. Tento týden zatím představil nový informační web.

S největší pravděpodobností tak budou po celém Česku k vidění různé kampaně. Nejčerstvější průzkumy ukazují, že lidé se k očkování začínají více přiklánět i bez kampaně, ovšem v situaci, kdy Česko řeší nedostatek vakcíny.

Foto: Pxhere.com

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení