Foto: Pxhere.com

Vláda vybírá ze čtyř kreativních návrhů očkovací kampaně. Strop je 3,5 milionu

28. 1. 2021 17:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Úřad vlády v polovině ledna přímo oslovil pět českých agentur, aby přišly s kreativními koncepcemi k očkovací kampani. Lhůta pro přihlášení tento týden vypršela, z pěti nominovaných předložily své návrhy čtyři agentury.

„Komise, která je složena ze zástupců úřadu vlády a ministerstva zdravotnictví, teď provede posouzení splnění podmínek účasti a hodnocení nabídek. Počet obdržených nabídek svědčí o tom, že ze strany mediálních agentur je o zakázku zájem, přestože je výše nabídkové ceny zastropována na částce 3 500 000 korun bez DPH,“ uvedl Vladimír Vořechovský, mluvčí úřadu vlády.

PSALI JSME
V Praze odstartuje kampaň k očkování. Opírá se o kreativu DDB

Jak do celého komunikačního projektu zapadá aktivita iniciativy Cesta ven, která zkraje ledna uspořádala hackathon, vymyslela státu kreativu k očkování zdarma a v těchto dnech vybírá ze tří nejlepších návrhů, není zatím jasné. S jistotou lze jen říci, že některé z agentur oslovených vládou jsou i součástí iniciativy.

Svoji vlastní kampaň navíc startuje i pražský magistrát, který kreativu dostal od agentury DDB a nabízí ji i krajům. Tento týden zatím představil nový informační web.

S největší pravděpodobností tak budou po celém Česku k vidění různé kampaně. Nejčerstvější průzkumy ukazují, že lidé se k očkování začínají více přiklánět i bez kampaně, ovšem v situaci, kdy Česko řeší nedostatek vakcíny.

Foto: Pxhere.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.