Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Native Advertising Awards
Akce

Seznam Brand Studio bodovalo na Native Advertising Awards. Má zlato a stříbro

Redakce MAM28. 1. 202128. 1. 2021

Seznam Brand Studio svými kampaněmi uspělo v mezinárodní odborné soutěži Native Advertising Awards. Zlatou pozici získalo studio pod vedením Ondřeje Sitty v kategorii Nejlepší nízkorozpočtová kampaň a další stříbrnou za nejlepší využití psaného slova.

V kategorii Osobnost roku nativní reklamy zabodoval sám vedoucí studia Ondřej Sitta, který sice nezvítězil, ale dostal se mezi finalisty. „Už od startu projektu Seznam Native jsme věděli, že chceme být světoví. Po třech letech úsilí je skvělé vidět, že jsme peloton top brand studií světa doběhli. Ocenění od Native Advertising Institute si velmi vážíme. Tato společnost každoročně pořádá také největší mezinárodní konferenci zaměřenou na nativní reklamu, kde se sjíždějí nejznámější mediální domy The New York Times, CNN, BBC, Forbes a další zvučná jména. Ty pak spolu měří síly i v Native Advertising Awards. Máme velkou radost, že jsme zabodovali i v tak kvalitní konkurenci,“ říká k ocenění Sitta.

PSALI JSME
Dočkají se Češi vítězství? WorldMedia Festival Awards mají uzávěrku přihlášek

„Naprostá pecka! Když jsme tomu dávali Seznam Brand Studiu s Andym Sittou novou strategickou náplň, tak jsem věděl, že to bude pecka a v ČR bezkonkureční. A že nám to potvrdí hned tak brzo i mezinárodní scéna, to je skvělá zpráva,“ radoval se na Linkedinu Tomáš Búřil, obchodní ředitel ve společnosti Seznam.cz.

Cenu si vysloužila kampaň pro Crestyl

Cenu za Nejlepší nízkorozpočtovou kampaň dostalo studio za kampaň pro klienta Crestyl, kterou mimo jiné ocenila i česká soutěž IMC Czech Awards. „Jsem rád, že se ukázalo, že i ve srovnání s globální konkurencí patříme na absolutní špičku v rámci efektivity nativní reklamy. Paradoxní je, že skoro všechny naše kampaně se ve světovém měřítku značí jako nízkorozpočtové,“ dodal Sitta.

×

Dočkají se Češi vítězství? WorldMedia Festival Awards mají uzávěrku přihlášek

Starší článek

Vláda vybírá ze čtyř kreativních návrhů očkovací kampaně. Strop je 3,5 milionu

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Lidé

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

Od března se do Ranní show Evropy 2 vrací Lucie Černá (dříve Šilhánová). Ve čtvrtek bylo její jméno oficiálně oznámeno ve vysílání rádia.
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více