Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Frank Weinert
Marketing

Rohlik.cz rozšiřuje bio sortiment o Alnaturu. Chce podpořit ekozemědělství

Redakce MAM13. 1. 202113. 1. 2021

Online supermarket Rohlik.cz rozšiřuje bio sortiment o německou značku Alnatura. Zájem zákazníků o produkty ekologického zemědělství roste podle Rohlíku meziročně o 30 procent.

Značka Alnaturu funguje již 35 let a podle svých slov dbá na celostní – holistický – přístup: záleží jí na samotném procesu výroby, přínosu pro zákazníka a ohledu k životnímu prostředí.

„Jsme velmi rádi, že jsme se spojili právě s Rohlíkem. Rohlík je partner, který jedná udržitelně a svým zákazníkům nabízí produkty špičkové kvality. A to odpovídá našim hodnotám a produktům. Jako průkopník v oblasti biopotravin nabízíme českým zákazníkům výrobky Alnatura po celá desetiletí. A jsou zde oblíbené a žádané,“ řekl ke spolupráci Johannes Mühling, prezident obchodního oddělení Alnatura.

PSALI JSME
Rohlík.cz bojuje o poslední zákazníky před Vánoci: zavádí online reklamace

„Prostřednictvím společnosti Rohlík mají nyní zákazníci přístup k mnohem širšímu a rozmanitějšímu sortimentu Alnatura, včetně mléčných výrobků, chlazeného a mraženého zboží. Výjimečný růst online supermarketu Rohlík navíc ukazuje, jak nabízené kategorie produktů odpovídají potřebám a zájmu zákazníků. Jsme proto rádi, že můžeme posílit organický sortiment našimi produkty, a tím dále podporovat ekologické zemědělství a ochranu klimatu,“ dodal Mühling.

„Podíl BIO sortimentu na obratu Rohlik.cz je téměř 10 procent, v dětské výživě dokonce 30 procent, což jsou na českém trhu hodně vysoká čísla. Celkově má trend BIO sortimentu rostoucí oblibu a zájem zákazníků rok od roku roste,“ uvedl Petr Pavlík, CEO Rohlik.cz.

×

Marks & Spencer dočasně zavírá obchody v Česku. Chce se zaměřit na online

Starší článek

Na český trh loni vstoupilo 25 nových značek. 14 odešlo

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více