

Rohlik.cz rozšiřuje bio sortiment o Alnaturu. Chce podpořit ekozemědělství
Online supermarket Rohlik.cz rozšiřuje bio sortiment o německou značku Alnatura. Zájem zákazníků o produkty ekologického zemědělství roste podle Rohlíku meziročně o 30 procent.
Značka Alnaturu funguje již 35 let a podle svých slov dbá na celostní – holistický – přístup: záleží jí na samotném procesu výroby, přínosu pro zákazníka a ohledu k životnímu prostředí.
„Jsme velmi rádi, že jsme se spojili právě s Rohlíkem. Rohlík je partner, který jedná udržitelně a svým zákazníkům nabízí produkty špičkové kvality. A to odpovídá našim hodnotám a produktům. Jako průkopník v oblasti biopotravin nabízíme českým zákazníkům výrobky Alnatura po celá desetiletí. A jsou zde oblíbené a žádané,“ řekl ke spolupráci Johannes Mühling, prezident obchodního oddělení Alnatura.
„Prostřednictvím společnosti Rohlík mají nyní zákazníci přístup k mnohem širšímu a rozmanitějšímu sortimentu Alnatura, včetně mléčných výrobků, chlazeného a mraženého zboží. Výjimečný růst online supermarketu Rohlík navíc ukazuje, jak nabízené kategorie produktů odpovídají potřebám a zájmu zákazníků. Jsme proto rádi, že můžeme posílit organický sortiment našimi produkty, a tím dále podporovat ekologické zemědělství a ochranu klimatu,“ dodal Mühling.
„Podíl BIO sortimentu na obratu Rohlik.cz je téměř 10 procent, v dětské výživě dokonce 30 procent, což jsou na českém trhu hodně vysoká čísla. Celkově má trend BIO sortimentu rostoucí oblibu a zájem zákazníků rok od roku roste,“ uvedl Petr Pavlík, CEO Rohlik.cz.
Podobné zprávy


Podívejte se na nejkreativnější projekty světa


Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers


Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

