Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mladá Fronta
Média

Prodává se online divize Mladé fronty. Nejméně za 15 milionů korun

Irena Buřívalová7. 1. 20217. 1. 2021

Do pátku 8. ledna do 10:00 mají zájemci o koupi online divize uzavřeného vydavatelství Mladá fronta složit na účet „propadnou“ zálohu ve výši pěti milionů korun. Prokážou tím vážný zájem o nákup souvisejících webů a zároveň získají možnost ve stejný den od 11:00 v kanceláři insolvenční správkyně Petry Hýskové přihazovat a získat tak do nedávna jedinou ziskovou část MF. Vyvolávací cena činí 15 milionů korun.

„Dne 8.1.2021 v 11:00 hodin insolvenční správkyně zkontroluje stav na Zvláštním účtu složených propadných záloh a všem účastníkům poskytne prostor pro to, aby mohli předložit nabídku, respektive vzájemně na své nabídky reagovat formou příhozů v minimální výši 100 000 korun, přičemž vyvolávací cena bude stanovena s ohledem na evidované nabídky ve výši 15 milionů korun,“ píše Hýsková. Upřesňuje, že zájemce, který předloží nabídku nejvyšší, na kterou již nebude žádný jiný zájemce ochoten reagovat příhozem, bude obratem vyzván k úhradě kupní ceny.

PSALI JSME
Vydavatelství Mladá fronta skončilo. Soud zastavil jeho provoz

Hýsková nadále trvá na tom, že prodej online divize je naléhavý. Zatímco situace ohledně údajného nebezpečí smazání obsahu se vyřešila, domény ztrácí každý dnem svou hodnotu, protože nejsou v provozu. Podle dostupných informací jsou součástí prodeje i Euro.cz a související weby. Jejich vynětí z prodeje online divize doporučoval například šéfredaktor Eura Ondřej Hergesell, protože se jedná o nedílnou součást týdeníku Euro, který se má prodávat později. 

Mezi zájemce o online divizi patří například vydavatelství A11 nebo společnost Internet Info.

×

Společnost BigBoard podpořila armádu. Vyrobila pro ni bezplatnou kampaň

Starší článek

Změny na Nově: marketing povede Jakub Strýček, program Silvia Majeská

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více