Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mladá Fronta
Média

Prodává se online divize Mladé fronty. Nejméně za 15 milionů korun

Irena Buřívalová7. 1. 20217. 1. 2021

Do pátku 8. ledna do 10:00 mají zájemci o koupi online divize uzavřeného vydavatelství Mladá fronta složit na účet „propadnou“ zálohu ve výši pěti milionů korun. Prokážou tím vážný zájem o nákup souvisejících webů a zároveň získají možnost ve stejný den od 11:00 v kanceláři insolvenční správkyně Petry Hýskové přihazovat a získat tak do nedávna jedinou ziskovou část MF. Vyvolávací cena činí 15 milionů korun.

„Dne 8.1.2021 v 11:00 hodin insolvenční správkyně zkontroluje stav na Zvláštním účtu složených propadných záloh a všem účastníkům poskytne prostor pro to, aby mohli předložit nabídku, respektive vzájemně na své nabídky reagovat formou příhozů v minimální výši 100 000 korun, přičemž vyvolávací cena bude stanovena s ohledem na evidované nabídky ve výši 15 milionů korun,“ píše Hýsková. Upřesňuje, že zájemce, který předloží nabídku nejvyšší, na kterou již nebude žádný jiný zájemce ochoten reagovat příhozem, bude obratem vyzván k úhradě kupní ceny.

PSALI JSME
Vydavatelství Mladá fronta skončilo. Soud zastavil jeho provoz

Hýsková nadále trvá na tom, že prodej online divize je naléhavý. Zatímco situace ohledně údajného nebezpečí smazání obsahu se vyřešila, domény ztrácí každý dnem svou hodnotu, protože nejsou v provozu. Podle dostupných informací jsou součástí prodeje i Euro.cz a související weby. Jejich vynětí z prodeje online divize doporučoval například šéfredaktor Eura Ondřej Hergesell, protože se jedná o nedílnou součást týdeníku Euro, který se má prodávat později. 

Mezi zájemce o online divizi patří například vydavatelství A11 nebo společnost Internet Info.

×

Společnost BigBoard podpořila armádu. Vyrobila pro ni bezplatnou kampaň

Starší článek

Změny na Nově: marketing povede Jakub Strýček, program Silvia Majeská

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Jaro na Nově: nový seriál Anatomie života i finálová sezóna Ordinace

Skupina Nova představuje jarní programové schéma na jaro 2021. Diváci se mohou těšit na nový seriál Anatomie života, který jim přiblíží životy…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Lezec Ondra ambasadorem značky Sens Food. Firma míří na thajský …

Nejlepší lezec na světě Adam Ondra a značka Sens Food, která cílí na udržitelnou stravu založenou na proteinu ze cvrčků, oznámili…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Kontroverzní reklama s homosexuálním párem? Cadbury si za ní stojí

Padesátileté výročí existence čokoládových vajíček s krémem Crème Egg oslavila značka ze skupiny Mondelēz spotem oslavujícím všechny fanoušky…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202118. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více