Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Podpora pro české přírodní produkty. Agentura Havas hlásí nové klienty

Redakce MAM21. 1. 202121. 1. 2021

Havas Prague hlásí dva nové „zelené“ klienty. Prvním je TopNatur, česká značka zdravé výživy, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Tím druhým Smyssly, rodinná značka přírodní kosmetiky.

Po vítězném tendru začala spolupráce s TopNatur podzimní kampaní na produkt ColonFit – 100% přírodní preparát podporující trávení. Kampaň silně orientovaná na prodej spojovala několik digitálních nástrojů včetně kontextové reklamy na obsahové síti a ve vyhledávání, podpořena byla také na sociálních sítích a prostřednictvím PR v tradičních médiích.

„Jsme rádi, že se nám před koncem roku podařilo posílit pozici TopNatur na trhu a těšíme se na další digitální výzvy v roce příštím,“ říká Milica Petrik, Digital Director v Havas Prague.

PSALI JSME
Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu charakteru“

Klientem z podobné oblasti je značka Smyssly, které bude digitální tým Havasu pomáhat s prezentací na sociálních sítích, performance kampaněmi a vizuální identitou pro online kanály.

Těžištěm komunikace má být performance marketing zaměřený na prodej produktů online. „Tento typ marketingu je v současné době klíčový, jak nám ukázal rok 2020, kdy se většina našich klientů zaměřila právě na online, sociální sítě a nové technologie,“ dodává Milica Petrik.

×

VIDEO: Žádné ploché břicho a úsměvy. Když zhubnete, utrpí vaše XL košile

Starší článek

Erlebachová je manažerkou komunikace LKQ Europe pro střední a východní Evropu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více