Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Podpora pro české přírodní produkty. Agentura Havas hlásí nové klienty

Redakce MAM21. 1. 202121. 1. 2021

Havas Prague hlásí dva nové „zelené“ klienty. Prvním je TopNatur, česká značka zdravé výživy, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Tím druhým Smyssly, rodinná značka přírodní kosmetiky.

Po vítězném tendru začala spolupráce s TopNatur podzimní kampaní na produkt ColonFit – 100% přírodní preparát podporující trávení. Kampaň silně orientovaná na prodej spojovala několik digitálních nástrojů včetně kontextové reklamy na obsahové síti a ve vyhledávání, podpořena byla také na sociálních sítích a prostřednictvím PR v tradičních médiích.

„Jsme rádi, že se nám před koncem roku podařilo posílit pozici TopNatur na trhu a těšíme se na další digitální výzvy v roce příštím,“ říká Milica Petrik, Digital Director v Havas Prague.

PSALI JSME
Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu charakteru“

Klientem z podobné oblasti je značka Smyssly, které bude digitální tým Havasu pomáhat s prezentací na sociálních sítích, performance kampaněmi a vizuální identitou pro online kanály.

Těžištěm komunikace má být performance marketing zaměřený na prodej produktů online. „Tento typ marketingu je v současné době klíčový, jak nám ukázal rok 2020, kdy se většina našich klientů zaměřila právě na online, sociální sítě a nové technologie,“ dodává Milica Petrik.

Zavřít reklamu

VIDEO: Žádné ploché břicho a úsměvy. Když zhubnete, utrpí vaše XL košile

Starší článek

Erlebachová je manažerkou komunikace LKQ Europe pro střední a východní Evropu

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.