Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com Gucci
Marketing

VIDEO: Oděvní značky Gucci a North Face v kampani představily společnou kolekci

Pavel Hejkrlík7. 1. 20217. 1. 2021

Velmi pestrobarevná kolekce Gucci a North Face vznikla po měsících spolupráce a značky v nich odkazují na svou historii i udržitelný odkaz. 

Spolupráce značek provází i televizní kampaň. Ten zachycuje skupinku turistů v horách při kempování u jezera se stylizací retro dovolené ze sedmdesátých let. Společnost The North Face ostatně vznikla v roce 1966 v San Francisku a atmosféra kampaně částečně odráží období a éru hippies v bohatém využití květinových vzorů. Jako soundtrack k celé videokampani zní píseň skupiny „Bad Moon Rising“, kterou napsal John Fogerty. 

Kolekce pro muže a ženy zahrnuje pestrobarevné doplňky, polstrované kabáty, bombery a vesty s husím peřím, košile, sukně, trička a mikiny či zavazadla a boty, ale také stany a spací pytle. Svrchní oděvy a vybavení vycházejí z originálních návrhů The North Face ze sedmdesátých let a nabízí několik barevných květinových potisků, které nesou nové logo The North FacexGucci. Toto kombinované logo se třemi zakřivenými čarami The North Face a barevným pruhem Gucci je také zobrazeno na štítku. Kolekce je v souladu se závazkem obou značek k udržitelnosti, výrobky obsahují například nylonovou tkaninu získanou z recyklovaných materiálů, jako jsou rybářské sítě, koberce a jiné zbytky.

Spolupráci obou značek propaguje například i inovativní OOH reklama na zdi obytného domu v italském Miláně. Celá stěna vypadá jako potažená červenou bundou, přitom jde o zdařilý nátěr. 

Na oslavu motivů kolekce budou během ledna v pěti městech světa -Hongkongu, Šanghaji, Londýně, New Yorku a Miláně – představeny Gucci Artwalls, které budou obsahovat snímky s motivy kolekce a loga obou značek.

×

Změny na Nově: marketing povede Jakub Strýček, program Silvia Majeská

Starší článek

Disney vytěží brand Star Wars až na kost. Chystá také expanzi Disney+

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Lidé

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

Od března se do Ranní show Evropy 2 vrací Lucie Černá (dříve Šilhánová). Ve čtvrtek bylo její jméno oficiálně oznámeno ve vysílání rádia.
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více