Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Retail

Krizi navzdory. Obrat české módní e-commerce loni rostl na 31,31 miliard

Redakce MAM19. 1. 20211. 8. 2021

Obrat módní e-commerce byl v loňském roce 31,31 miliard korun, navzdory koronaviru si tak meziročně polepšil o 14 % (očekávalo se 11 %). Celý módní trh však zaznamenal pád o 9,83 %. Vyplývá to z výzkumu Fashion (Re)search módního vyhledávače Glami.

Rok 2020 se i v módním světě nesl v duchu pandemie. Do popředí nejvyhledávanějšíhch produktů se dostaly roušky. Největší meziroční nárůst v objednávkách byl pak na základě množství objednávek zaznamenám v kategoriích oblečení na spaní (+105 %), spodní prádlo (+67 %), teplákové soupravy (+66 %) a župany (+60 %).

Křivka vývoje online tržeb kopíruje vývoj pandemického roku 2020.

Dle návštěvnosti webu byl v roce 2020 nejúspěšnější e-shop About You. Od loňského roku si polepšilo o jedno pozici, což ho posunulo na samý vrchol žebříčku, kde za sebou nechalo Sportisimo. To se kvůli Zalandu na druhé příčce a Bonprix na třetí posunulo hned o tři místa. Nováčkem v žebříčku se stalo Tchibo, které se vyhouplo na 7. pozici. Z nejlepší destíky 10 kvůli němu vypadl Urbanstore. 

Zavřít reklamu

Těžká doba pro módní průmysl, oživení přijde nejdříve příští rok

Starší článek

Televize Naživo nenašla partnera a končí. Bude připravovat pořady ostatním

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202222. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.