Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: A 11
Média

Nový časopis pro předškoláky: A 11 začíná vydávat Špuntík

Redakce MAM14. 1. 202114. 1. 2021

Společnost A 11 Aleše Zavorala začne vydávat nový časopis pro předškoláky Špuntík. Cílit bude na děti ve věku od dvou do šesti let, ale i jejich rodiče a prarodiče. Ti v něm mají nalézt pomocníka, díky kterému zabaví své děti chytře a nápaditě. Vedením redakce byla pověřena Pavla Köpplová, která do roku 2018 vedla časopisy Sluníčko a Mateřídouška a je také vydavatelkou autorských kalendářů, například Rodinného plánovače nebo Logopedického plánovače.

Časopis bude obsahovat říkanky pro rozvoj řeči, inspiraci pro tvoření, malované čtení, dokreslovačky, spojovačky, labyrinty a další zábavné úkoly. Díky nim se děti mají učit poznávat barvy, přírodu, ale také základní číslice a písmenka, kreslit jednoduché tvary, modelovat a vystřihovat. Časopis vychází z aktuálních trendů v předškolní pedagogice.

PSALI JSME
Mladý svět ožije! A 11 koupila ochrannou známku od Soukupa

„Jsem rád, že se nám podařilo domluvit právě s Pavlou Köpplovou a časopis Špuntík vydat jako první novinku v letošním roce. Díky vkusným ilustracím a propracovanému obsahu očekáváme, že se stane jedním z nejoblíbenějších dětských časopisů na trhu. I proto ho vydáme ve velkém nákladu a výrazně ho podpoříme i marketingově,“ dodal ředitel vydavatelství Aleš Zavoral.

Špuntík vyjde v tištěném nákladu 40 000 kusů a v rozsahu 32 + 8 + 4 stran. O distribuci se postará společnost Mediaprint Kapa.

Vydavatelství A 11 plánuje během ledna a února spustit kromě Špuntíka i vydávání časopisů Mladý svět, Eko Česko a Transport Journal. Na spuštění dalších časopisů, pro které už jsou vybrané redakce, nyní vydavatelství pracuje.

×

Zemřel David Barclay, spolumajitel mediální skupiny Telegraph

Starší článek

Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více