Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Škoda Auto
Marketing

Nová kampaň Škody: servisního technika napojili na detektor lži

Redakce MAM27. 1. 202127. 1. 2021

Škoda Auto zahajuje novou marketingovou kampaň. České zastoupení mladoboleslavské automobilky využívá vůbec poprvé k propagaci poprodejních služeb televizní spoty.

„S námi vždy přesně víte, za co a kolik zaplatíte.“ Tímto argumentem přesvědčuje značka Škoda v nové kampani majitele jejích vozů k využívání služeb autorizovaných servisů. Součástí kampaně je TV spot a komunikace v online a sociálních médiích. Automobilka spolupracovala na tvorbě kampaně s agenturami Leo Burnett, AdWood a PHD.

Ve spotu má být ilustrován poctivý přístup a transparentní komunikace autorizovaných servisů Škody. Využívá k tomu příběh technika, který za pomoci detektoru lži zákazníkům vysvětluje, jaké opravy a úkony byly provedeny na jejich voze.

„Společně s autorizovanými partnery dlouhodobě pracujeme na zlepšení povědomí o výhodách servisních služeb autorizované sítě Škoda. Koncept, který vytvořila agentura Leo Burnett, podle nás přináší přesně to, co chceme zákazníkům sdělit. Díky předepsaným postupům a jasně definované časové náročnosti jednotlivých servisních úkonů naši zákazníci vědí přesně, za co a kolik zaplatí,“ říká Karel Starý, vedoucí servisních a poprodejních služeb Škoda Auto Česká republika.

Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe, která v loňském roce zvítězila ve výběrovém řízení na dlouhodobou komunikaci poprodejních služeb českého zastoupení automobilky. Na starosti má i provedení příspěvků na sociální média a vizuálů pro kampaň v online prostředí. Produkci spotu zajistilo studio AdWood a jeho režie se zhostil Daniel Růžička.

Kampaň běží od 18. ledna ve všech zmíněných kanálech, tedy v televizi, online médiích, tisku a rádiu. V tištěných médiích a na webu kampaň podpoří i celoroční obsahová spolupráce s nakladatelstvím CNC a portálem Garáž.cz. Televizní spoty, které poběží na všech komerčních kanálech, ČT2 a ČT Sport, využívá Škoda ke komunikaci svých poprodejních služeb vůbec poprvé v historii.

Zavřít reklamu

Amazon vstupuje do Polska. Do svého „tržiště“ nabírá e-shopy

Starší článek

KOMENTÁŘ: Všechno nejlepší! Aneb plusy a mínusy prvního roku české koromunikace

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.