Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Škoda Auto
Marketing

Nová kampaň Škody: servisního technika napojili na detektor lži

Redakce MAM27. 1. 202127. 1. 2021

Škoda Auto zahajuje novou marketingovou kampaň. České zastoupení mladoboleslavské automobilky využívá vůbec poprvé k propagaci poprodejních služeb televizní spoty.

„S námi vždy přesně víte, za co a kolik zaplatíte.“ Tímto argumentem přesvědčuje značka Škoda v nové kampani majitele jejích vozů k využívání služeb autorizovaných servisů. Součástí kampaně je TV spot a komunikace v online a sociálních médiích. Automobilka spolupracovala na tvorbě kampaně s agenturami Leo Burnett, AdWood a PHD.

Ve spotu má být ilustrován poctivý přístup a transparentní komunikace autorizovaných servisů Škody. Využívá k tomu příběh technika, který za pomoci detektoru lži zákazníkům vysvětluje, jaké opravy a úkony byly provedeny na jejich voze.

„Společně s autorizovanými partnery dlouhodobě pracujeme na zlepšení povědomí o výhodách servisních služeb autorizované sítě Škoda. Koncept, který vytvořila agentura Leo Burnett, podle nás přináší přesně to, co chceme zákazníkům sdělit. Díky předepsaným postupům a jasně definované časové náročnosti jednotlivých servisních úkonů naši zákazníci vědí přesně, za co a kolik zaplatí,“ říká Karel Starý, vedoucí servisních a poprodejních služeb Škoda Auto Česká republika.

Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe, která v loňském roce zvítězila ve výběrovém řízení na dlouhodobou komunikaci poprodejních služeb českého zastoupení automobilky. Na starosti má i provedení příspěvků na sociální média a vizuálů pro kampaň v online prostředí. Produkci spotu zajistilo studio AdWood a jeho režie se zhostil Daniel Růžička.

Kampaň běží od 18. ledna ve všech zmíněných kanálech, tedy v televizi, online médiích, tisku a rádiu. V tištěných médiích a na webu kampaň podpoří i celoroční obsahová spolupráce s nakladatelstvím CNC a portálem Garáž.cz. Televizní spoty, které poběží na všech komerčních kanálech, ČT2 a ČT Sport, využívá Škoda ke komunikaci svých poprodejních služeb vůbec poprvé v historii.

×

Amazon vstupuje do Polska. Do svého „tržiště“ nabírá e-shopy

Starší článek

KOMENTÁŘ: Všechno nejlepší! Aneb plusy a mínusy prvního roku české koromunikace

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více