Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ministerstvo zdravotnictví České republiky
Marketing

Ministerstvo zdravotnictví hledá šéfa odboru komunikace s veřejností

Redakce MAM4. 1. 20215. 1. 2021

Ministerstvo zdravotnictví (MZd) hledá ředitele či ředitelku odboru komunikace s veřejností. Zájemci se mohou hlásit do 15. ledna.

Úřad v rámci výběrového řízení požaduje od uchazečů třístránkový návrh strategie komunikace ke covidu-19. Právě ta má být dle inzerátu uveřejněného na stránkách MZd jednou z náplní práce budoucího ředitele odboru.

PSALI JSME
APRA vyzývá ministerstvo zdravotnictví: Zrušte výběrko na kampaň!

„Co se týče komunikační kampaně, tak určitě něco bude bez ohledu na nástup nového ředitele, tedy určitě nebudeme s další prací na kampani čekat až na nástup nového ředitele odboru,“ uvedla pro ČTK mluvčí úřadu Barbora Peterová.

Dále má ředitel řídit PR strategie či usměrňovat styky s veřejností. Ministerstvo požaduje například vysokoškolské vzdělání, znalost mediálního prostředí a sociálních sítí či výborný psaný a mluvený projev. Nabízí pak plat dle 13. platové třídy (od 28 880 korun bez praxe do 42 640 korun s praxí delší než 32 let).

Od nástupu Romana Prymuly na post ministra zdravotnictví funkci zastával Jan Brodský.

Zavřít reklamu

Český rozhlas spouští nový podcast Vize z krize. Reaguje na obavy z pandemie

Starší článek

Začal hackathon k očkovací kampani. Vláda a MZd chystají další výběrová řízení

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.