Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Answear
Marketing

Answear po vstupu na burzu expanduje a spouští celoroční TV kampaň

Irena Buřívalová5. 1. 20215. 1. 2021

Do svého rozvoje může online obchod s módou Answear díky prosincovému vstupu na polskou burzu investovat zhruba 260 milionů korun. Letos tak společnost, která působí na trzích v Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Ukrajině a Bulharsku, vstoupí do Ruska a Kazachstánu. Televizní kampaň má zvýšit povědomí o značce a poběží celý rok.

Spot s názvem „Máš Answear“ bude od 4. ledna do 14. února uveden v sedmi evropských zemích, ve kterých společnost působí. Zahrnuje televizní spoty i digitální aktivity a je součástí přicházejícího rozvoje celé značky.

„Chceme být trochu expresivnější a oslovit i mladší a stylovější zákazníky, proto naše nová kampaň vyzdvihuje experimentování a zaměřuje se na zážitky a radost z hraní si s módou,“ vysvětluje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko. Spotem obchod komunikuje také věrnostní program Answear Club.

Reklamu režíroval mladý filmový tvůrce Łukasz Zabłocki, který se rozhodl použít 35 mm film, díky němuž získal obraz filmový charakter. Kampaň je uvedena v Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Ukrajině a Bulharsku a zahrnuje televizní spoty i digitální aktivity. Komunikační strategii a hlavní myšlenku kampaně vytvořila polská agentura Feeders, produkci zajistila společnost Papaya Films.

V Česku se kampaň objeví na TV kanálech společnosti Nova Group – TV Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova 2, Nova Gold, na sociálních sítích Facebook, Instagram a Youtube, v newsletteru společnosti i prostřednictvím display reklamy.

„Chceme kampaň v TV odstartovat hned v lednu a držet se v televizi po celý rok. Je to náš první krok v rámci nové strategie – být blíže širší skupině zákazníků, komunikovat naše hodnoty skrze masová média a díky tomu představit Answear lidem, kteří o nás doposud neslyšeli. Doteď jsme realizovali především online aktivity, ale díky vstupu na burzu na konci roku 2020 a nově získaným prostředkům se chceme silněji soustředit na komunikaci naší značky,“ doplňuje Balaštíková.

Hlavním cílem čerstvého vstupu na burzu je však záměr konkurovat největším hráčům na trhu. V roce 2021 se chystá společnost rozšířit své aktivity do Ruska a Kazachstánu. V následujících letech pak plánuje vstoupit do Litvy, Lotyšska, Estonska a zemí jižní Evropy.

Detaily kampaně:

Klient: Answear

Nasazení: od 4. ledna 2021 (celoročně)

Komunikační strategie: Feeders

Produkce: Papaya Films

Režie: Łukasz Zabłocki

Mediamix: TV (Nova Group), Facebook, Instagram,Youtube, display

×

Začal hackathon k očkovací kampani. Vláda a MZd chystají další výběrová řízení

Starší článek

VIDEO: „Hroši splácí účty i s úroky.“ Fio banka pokračuje v kampani z říše zvířat

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021
Akce

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards …

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Šetrič pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu. Agenturou roku je…
14. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více