Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mall.cz
Marketing

Marks & Spencer bude prodávat módu přes Mall.cz. Přidávají se i další značky

Irena Buřívalová6. 1. 20216. 1. 2021

Na internetové tržiště Mall Partner vstupuje britská značka Marks & Spencer se svým oblečením. Partnerský program Mall se rozroste i o značky zastoupené firmou Sunice: Uder Armour, Gap, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine.

„Jsme velmi rádi, že se nám spoluprací s online tržištěm Mall podařilo vyjít vstříc našim zákazníkům a umožnit jim tak nakupovat rychle a bezpečně. Navíc zde nabídkou kvalitního oblečení a doplňků oslovíme zákazníky z oblastí, kde nemáme kamenné prodejny. Jsme si jisti, že i v tomto online prodeji bude zachována stávající kvalita prodeje tak, jak jsou na to od nás zákazníci zvyklí,“ popisuje Petr Vokroj ze společnosti Marks & Spencer.

ČTĚTE TAKÉ
Mall.cz představil nový komunikační koncept se slonem

Vedle britského řetězce Marks & Spencer na Mall vstupuje také společnost Sunice a s ní oblečení od značek Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine. Celkově se jedná o sortiment zahrnující více než dva tisíce položek.

„Příchod značek jako Marks & Spencer nám samozřejmě dělá velkou radost, protože jasně ukazuje, že má naše online tržiště vysokou relevanci a velký potenciál jak pro menší obchodníky, kteří chtějí zvýšit své online prodeje, tak i pro ty největší značky na trhu. Úspěšné dotažení dohody s takto velkým zahraničním řetězcem je pro nás velkým úspěchem a povzbuzením na cestě k přivedení dalších velkých značek, díky kterým Mall dále posílí svou roli obchodu s nejširší a nejrozmanitější nabídkou na trhu,“ říká Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner. 

Do partnerského prodeje na Mall.cz je zapojeno zhruba 1 500 partnerských obchodníků. Aktuálně zboží partnerů tvoří okolo 90 procent nabídky a v České republice partnerský prodej generuje více než třetinu ze všech objednávek.

×

Lidové noviny začaly vydávat pravidelnou přílohu Nemovitosti

Starší článek

Češi loni utratili v e-shopech rekordních 217 miliard. Nejvíce se kupovaly roušky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

V Praze odstartuje kampaň k očkování. Opírá se o kreativu DDB

Hlavní město Praha spouští vlastní informační kampaň k očkování. Spojilo se s agenturou DDB, která už před časem nabídla státu sedm kreativních…
25. 1. 202125. 1. 2021
Akce

Nejlepší rozhovor či reportáž? Novinářská cena uzavírá nominace …

Až do 1. února může široká veřejnost, redakce i novináři nominovat nejlepší žurnalistické práce do soutěže Novinářská cena, kterou…
25. 1. 202125. 1. 2021
Média

Zločiny Velké Prahy. V neděli startuje nový seriál České televize

Píše se rok 1922 a společně s ním vzniká i Velká Praha – k centru se připojují Dejvice, Břevnov, Smíchov, Žižkov, Karlín, Nusle…
25. 1. 202125. 1. 2021
Lidé

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Sazka bude mít od února nového generálního ředitele. Stane se jím Aleš Veselý, který v loterijní společnosti dosud zastával pozici ředitele…
25. 1. 202125. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více