Marks & Spencer bude prodávat módu přes Mall.cz. Přidávají se i další značky
Na internetové tržiště Mall Partner vstupuje britská značka Marks & Spencer se svým oblečením. Partnerský program Mall se rozroste i o značky zastoupené firmou Sunice: Uder Armour, Gap, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine.
„Jsme velmi rádi, že se nám spoluprací s online tržištěm Mall podařilo vyjít vstříc našim zákazníkům a umožnit jim tak nakupovat rychle a bezpečně. Navíc zde nabídkou kvalitního oblečení a doplňků oslovíme zákazníky z oblastí, kde nemáme kamenné prodejny. Jsme si jisti, že i v tomto online prodeji bude zachována stávající kvalita prodeje tak, jak jsou na to od nás zákazníci zvyklí,“ popisuje Petr Vokroj ze společnosti Marks & Spencer.
Vedle britského řetězce Marks & Spencer na Mall vstupuje také společnost Sunice a s ní oblečení od značek Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine. Celkově se jedná o sortiment zahrnující více než dva tisíce položek.
„Příchod značek jako Marks & Spencer nám samozřejmě dělá velkou radost, protože jasně ukazuje, že má naše online tržiště vysokou relevanci a velký potenciál jak pro menší obchodníky, kteří chtějí zvýšit své online prodeje, tak i pro ty největší značky na trhu. Úspěšné dotažení dohody s takto velkým zahraničním řetězcem je pro nás velkým úspěchem a povzbuzením na cestě k přivedení dalších velkých značek, díky kterým Mall dále posílí svou roli obchodu s nejširší a nejrozmanitější nabídkou na trhu,“ říká Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner.
Do partnerského prodeje na Mall.cz je zapojeno zhruba 1 500 partnerských obchodníků. Aktuálně zboží partnerů tvoří okolo 90 procent nabídky a v České republice partnerský prodej generuje více než třetinu ze všech objednávek.
Podobné zprávy
ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk
