Foto: Mattoni 1873

Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

14. 1. 2021 11:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni z portfolia skupiny Mattoni 1873 se stala Miroslava Moravcová. Kristýna Tomečková se ujímá řízení nápojových značek Aquila, Dobrá voda, Poděbradka a Hanácká kyselka.

Miroslava Moravcová působí ve skupině Mattoni 1873 od října 2016. Postupně pracovala na různých marketingových pozicích u nápojových značek Dobrá voda, Poděbradka, Hanácká kyselka či Aquila a odpovídala za řízení značek Mattoni 1873 v Rakousku (Waldquelle, Traubisoda). Před příchodem do firmy byla manažerkou značek ve firmách Palma Bratislava, Henkel Beauty Care Bratislava, Bongrain/Savencia Milex Nmnv a Pribina-Tpk Praha.

PSALI JSME
Do Kiwi.com přichází Mario Gavira. Bude viceprezidentem pro růst

Je absolventkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislavě, kde vystudovala Mezinárodní ekonomické vztahy a Strategický management & marketing.

Kristýna Tomečková nastupuje do Mattoni 1873 po rodičovské dovolené. Předtím působila téměř osm let na obchodních a marketingových pozicích ve společnostech Freudenberg Household Products (značka Vileda), Reckitt Benckiser a Mitsubishi Electric.

Vystudovala obchodní právo na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE Praha a získala magisterský titul v oboru reklamy a podnikání na Universidad de Barcelona.

Foto: Mattoni 1873

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.