Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Louda.cz
Marketing

Louda Auto se stává oficiálním partnerem Ligové fotbalové asociace

Redakce MAM14. 1. 202114. 1. 2021

Oficiálním partnerem Ligové fotbalové asociace (LFA) se od ledna 2021 stává společnost Louda Auto, dealer nových vozů Škoda zastupující dalších 10 značek automobilů a současně prodejce zánovních ojetých vozů.

„Všech 18 prvoligových klubů FORTUNA:LIGY dostane od náš zapůjčeny nejen nové automobily značky Škoda, ale také Hyundai a Ford,“ oznámil Pavel Louda, majitel společnosti Louda Auto. Jedná se podle něj o strategické partnerství s víceletou perspektivou.

Vozy budou fotbalovým klubům vyměněny za nové vždy po půl roce, jako zánovní pak budou s plnou zárukou nabídnuty veřejnosti prostřednictvím sítě autobazarů Auto Louda+. Ty sídlí v Praze, Poděbradech, Pardubicích, Svitavách a Teplicích.

PSALI JSME
Automobilist po F1 spolupracuje s rallye. Umělecké plakáty míří na trh

„Partnerství s ligovým fotbalem marketingově využijeme především pro zviditelnění našich pěti prodejen, které obchodují se zánovními i ojetými vozy a poskytují zákazníkům řadu unikátních plusů, ať už v oblasti garancí nebo financování,“ řekl ředitel prodeje ojetých vozů Louda Auto+ Robert Imling.

„Spojení FORTUNA:LIGY s jedním z největších českých víceznačkových prodejců nových a ojetých vozů přináší pro všechny prvoligové profesionální kluby zásadní benefity v rámci jejich mobility. Vážíme si tak velké podpory a vítáme do naší fotbalové rodiny silného a dlouhodobého strategického partnera,“ konstatoval předseda LFA Dušan Svoboda.

„V současné době je pro nás příchod tak důležitého partnera velmi pozitivní zprávou. Těšíme se na spolupráci s Louda Auto a věříme, že spojení bude dlouhodobě dávat smysl oběma stranám,“ dodal Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel LFA.

×

Cannes Lions: Festival se bude konat fyzicky, tvrdí organizátoři

Starší článek

Zemřela Eva Jurinová. „Byla symbolem důvěryhodného zpravodajství“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více