Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Adam Ondra
Marketing

Lezec Ondra ambasadorem značky Sens Food. Firma míří na thajský a japonský trh

Pavel Hejkrlík18. 1. 202118. 1. 2021

Nejlepší lezec na světě Adam Ondra a značka Sens Food, která cílí na udržitelnou stravu založenou na proteinu ze cvrčků, oznámili spolupráci. Sportovec se stal nejen novým ambasadorem, ale i podílníkem značky. 

Tuzemský startup Sens Food na farmě v Thajsku (největší svého druhu na světě) chová kolem 50 milionů cvrčků, z nichž následně produkuje mouku bohatou na proteiny. Kromě mouky nabízí tyčinky, krekry, proteinový shake nebo těstoviny. V Česku výrobky této firmy prodává například Globus, Sklizeno, online Rohlik.cz i Alza. Podle spoluzakladatele Radka Huška je důraz na udržitelnou stravu nyní na velkém vzestupu v Německu a protein ze cvrčků je hitem například i v Japonsku. 

„Doslechli se o nás a ozvalo se mi několik tamních médií. Na farmě v Thajsku byla dokonce natáčet celostátní japonská televize. Velký deník Asahi Šimbun o nás napsal dvoustranu, proteiny ze cvrčků jsou v zemi hitem. Zkontaktovalo nás několik firem a uzavřeli jsme spolupráce. Na trhu budou výrobky pod společnými brandy. Dokončili jsme produkt v podobě rýžových krekrů pro tamní trh a v březnu vstoupíme do distribuční sítě v Japonsku, Thajsku,“ popisuje Radek Hušek. 

Sens Food se také domluvil na spolupráci s nejlepším lezcem světa Adamem Ondrou. „Chtěli jsme někoho, kdo má zjevně stejně hodnoty jako my a zároveň dokázal něco, na co jsme pyšní. Téměř rok jsme spolupráci domlouvali, Adam v minulosti odmítl třeba i Red Bull a jsem strašně rád, že bude naším novým ambasadorem. Je to nejlepší horolezec na světě, od začátku jsme si byli tak hodnotově blízko, že se nakonec stal i partnerem a má podíl ve firmě,“ dodává Hušek. Nově má také ve spolupráci vzniknout 12dílná nutriční série o hodnotách a dopadech správné výživy.

×

VIDEO: Kontroverzní reklama s homosexuálním párem? Cadbury si za ní stojí

Starší článek

Jaro na Nově: nový seriál Anatomie života i finálová sezóna Ordinace

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

V Praze odstartuje kampaň k očkování. Opírá se o kreativu DDB

Hlavní město Praha spouští vlastní informační kampaň k očkování. Spojilo se s agenturou DDB, která už před časem nabídla státu sedm kreativních…
25. 1. 202125. 1. 2021
Akce

Nejlepší rozhovor či reportáž? Novinářská cena uzavírá nominace …

Až do 1. února může široká veřejnost, redakce i novináři nominovat nejlepší žurnalistické práce do soutěže Novinářská cena, kterou…
25. 1. 202125. 1. 2021
Média

Zločiny Velké Prahy. V neděli startuje nový seriál České televize

Píše se rok 1922 a společně s ním vzniká i Velká Praha – k centru se připojují Dejvice, Břevnov, Smíchov, Žižkov, Karlín, Nusle…
25. 1. 202125. 1. 2021
Lidé

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Sazka bude mít od února nového generálního ředitele. Stane se jím Aleš Veselý, který v loterijní společnosti dosud zastával pozici ředitele…
25. 1. 202125. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více