Foto: Youtube.com | Adam Ondra, Sens Food

Lezec Ondra ambasadorem značky Sens Food. Firma míří na thajský a japonský trh

18. 1. 2021 13:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejlepší lezec na světě Adam Ondra a značka Sens Food, která cílí na udržitelnou stravu založenou na proteinu ze cvrčků, oznámili spolupráci. Sportovec se stal nejen novým ambasadorem, ale i podílníkem značky. 

Tuzemský startup Sens Food na farmě v Thajsku (největší svého druhu na světě) chová kolem 50 milionů cvrčků, z nichž následně produkuje mouku bohatou na proteiny. Kromě mouky nabízí tyčinky, krekry, proteinový shake nebo těstoviny. V Česku výrobky této firmy prodává například Globus, Sklizeno, online Rohlik.cz i Alza. Podle spoluzakladatele Radka Huška je důraz na udržitelnou stravu nyní na velkém vzestupu v Německu a protein ze cvrčků je hitem například i v Japonsku. 

„Doslechli se o nás a ozvalo se mi několik tamních médií. Na farmě v Thajsku byla dokonce natáčet celostátní japonská televize. Velký deník Asahi Šimbun o nás napsal dvoustranu, proteiny ze cvrčků jsou v zemi hitem. Zkontaktovalo nás několik firem a uzavřeli jsme spolupráce. Na trhu budou výrobky pod společnými brandy. Dokončili jsme produkt v podobě rýžových krekrů pro tamní trh a v březnu vstoupíme do distribuční sítě v Japonsku, Thajsku,“ popisuje Radek Hušek. 

Sens Food se také domluvil na spolupráci s nejlepším lezcem světa Adamem Ondrou. „Chtěli jsme někoho, kdo má zjevně stejně hodnoty jako my a zároveň dokázal něco, na co jsme pyšní. Téměř rok jsme spolupráci domlouvali, Adam v minulosti odmítl třeba i Red Bull a jsem strašně rád, že bude naším novým ambasadorem. Je to nejlepší horolezec na světě, od začátku jsme si byli tak hodnotově blízko, že se nakonec stal i partnerem a má podíl ve firmě,“ dodává Hušek. Nově má také ve spolupráci vzniknout 12dílná nutriční série o hodnotách a dopadech správné výživy.

Foto: Youtube.com | Adam Ondra, Sens Food

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.