Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Student Agency
Marketing

Kolem světa díky jedné aplikaci. Student Agency posiluje a chystá novinky

Redakce MAM13. 1. 202113. 1. 2021

Student Agency, prodejce letenek, zájezdů a zahraničních pracovních a vzdělávacích pobytů v České republice, prochází transformací. Společnost změnila kompletně strukturu řízení produktů cestovních služeb; řídící strukturu posílili noví manažeři a bude investovat v první fázi 100 milionů Kč do dalšího rozvoje inteligentních prodejních aplikací a digitalizace služeb.

Sudent Agency přípravuje prodejní nástroje, díky kterým si klient koupí podle svých potřeb a požadavků on-line na jednom místě v jedné aplikaci všechno, co potřebuje pro svou cestu. Firma plánuje zaměstnat až 100 lidí, kteří se zabývají vývojem a inovacemi. Investovat do celého procesu hodlá v první fázi zhruba 100 milionů korun.

„Naším cílem je uvést na trh nové prodejní aplikace, aby si člověk například z obýváku naplánoval cestu kolem světa a nemusel to řešit s pěti poskytovateli, ale vše udělal na jedno kliknutí. Také případné změny, či komplikace by měl opět vyřešit jednoduše v naší inteligentní aplikaci a my mu okamžitě pomůžeme. Ušetří tím čas a také peníze,“ uvedl Petr Beťák, ředitel oddělení Digitálního produktu.

Budoucí aplikace má kombinovat jak služby Student Agency, tak dopravce RegioJet a dalších partnerů. Bude nabízet všechny druhy dopravy a v jednu chvíli bude schopna obsloužit potřeby zákazníků v globálním cestování.  Firma v tiskové zprávě uvádí, že pro zákazníka nebude problém zarezervovat si například cestu z bytu v Ostravě až třeba do Honolulu – v kombinaci auto, vlak, autobus na letiště, letadlo, loď, ubytování či pojištění.

Personální změny

S cílem kompletní integrace služeb změnila Student Agency svou řídící strukturu a posílila ji o nové manažery. Největší změnou je, že nově již není oddělen prodej letenek, zájezdů a zahraničních pracovních a studijních pobytů, ale veškeré nabídky jsou součástí nového centralizovaného oddělení Prodeje cestovních služeb. To má na starosti Jiří Heřman na pozici ředitele prodeje cestovních služeb, který více než 10 let působil jako manažer prodeje portálu Seznam.cz.

  • Petr Pěcha
  • Ondřej Žiška
  • Jiří Heřman
  • Petr Beťák

Nově vzniklo oddělení Digitálního produktu, do jehož čela nastoupil expert na digitalizaci služeb Petr Beťák, který v minulosti vytvářel digitální produkty pro značky jako Home Credit, Seznam nebo Sazka.

Na pozici ředitele marketingu Student Agency Holding nastoupil v loňském roce Ondřej Žiška, který měl dříve na starosti marketingové aktivity ve společnostech Home Credit a Konica Minolta. Hlavní úkol Ondřeje Žišky je marketingové propojení Student Agency a RegioJet, které využívají každý rok miliony klientů.

Pozici obchodního ředitele Student Agency Holding zastává od loňského roku Petr Pěcha. Ten se do firmy vrací po 6 letech, kdy stál u zrodu portálu Dovolená.cz.  Následně působil v portálu Seznam.cz nebo ve společnosti Home Credit, kde působil zejména na zahraničních trzích, jako je například Čína na pozici ředitele e-commerce platforem. Jeho hlavním úkolem je provést holding digitální transformací.

Zavřít reklamu

SERIÁL O TV: O příjmy z reklamy soupeří více hráčů

Starší článek

Tierra Verde vstoupí na další trhy. V plánu je Maďarsko, Rakousku i Německo

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.