Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Clever Minds
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Redakce MAM22. 1. 202122. 1. 2021

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým. Na otázky odpovídá zakladatel a šéf značky Jan Straka.

Během uplynulého roku jste ve firmě měnili marketing – jakým způsobem?

Naše výrobky jsou výstupem mnoha let zkoušení a osobní praxe, kterou je třeba zákazníkovi předat, což v onlinu nemusí vždy fungovat. Díky pandemii jsme si uvědomili, že musíme více zaměřit svou pozornost tímto směrem. S příchodem covidu-19 jsme začali více natáčet videa, v nichž ukazujeme využití produktů v konkrétních situacích. Posunuli jsme způsob využívání sociálních sítí a komunikace s naší komunitou. Do budoucna vnímáme content, zejména video, jako velmi podstatný. Nyní stavíme nový web, který bude novou základnou pro další roky.

Nově jste též postavili inhouse marketingový tým, proč?

U agentur vnímám tři základní problémy — jste jedním klientem z mnoha, máte k dispozici člověka jen na určitou chvíli a v neposlední řadě je to nechuť většiny agentur podílet se na zisku i na ztrátě. Začátkem minulého roku jsme se nuceně rozešli s agenturou, jejíž přístup byl po roce a půl spolupráce řekněme velmi diskutabilní. V první vlně jsme začali spolupráci s agenturou Taste, kterou považuji za jednu z nejlepších. Jejich jednání bylo vždy velmi profesionální a otevřené. Inhouse tým je vlastně jejich doporučení, kterým sami přišli o klienta. Interní tým nám umožňuje hlavně flexibilitu. Zvláště v situaci, kdy vaše podnikání někdo neustále přivírá. Žijeme v dynamičtějším světě, marketingový plán nastavený začátkem roku za pár týdnů neplatí… Druhým klíčovým momentem je dostupnost, fungujeme sedm dnů v týdnu a nikdo s tím nemá problém.

K jakým dalším inovacím vás vývoj loňského roku přivedl?

Klíčová byla konsolidace výroby, díky které dnes fungujeme v režimu just in time, takže nemáme tak zatížené cash flow skladovými zásobami a pružněji reagujeme na trh. Druhým krokem bylo rozšíření prostor expedice e-‑shopu spojeným s naší pražskou prodejnou, což velmi usnadnilo řešení zejména vánočního náporu objednávek.

Který marketingový nápad na trhu vás v uplynulém roce zaujal?

Jednoznačně kampaň našich kamarádů z Železné koule na Hithitu.

×

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Starší článek

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více