Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: LKQ
Lidé

Erlebachová je manažerkou komunikace LKQ Europe pro střední a východní Evropu

Redakce MAM21. 1. 202121. 1. 2021

Lidija Erlebachová byla jmenována manažerkou komunikace LKQ Europe pro devět zemí střední a východní Evropy, včetně České republiky. Na nové pozici se bude věnovat budování korporátní značky, interní a externí komunikaci a change managementu. Předtím působila v PR agentuře jako manažerka komunikace společnosti Henkel a v posledních letech jako externí PR konzultantka a školitelka.

„V prvé řadě se zaměřím na podporu integrace získaných společností, korporátní značky a jednotné firemní kultury. S tím je spojené budování a rozvoj týmů v regionu a nastavování komunikačních procesů,“ uvádí Erlebachová.

LKQ je distributorem náhradních dílů a příslušenství pro automobily. Od roku 2011 získala více než 70 společností. V České republice a na Slovensku je majitelem značek Auto Kelly a Elit. Denně zásobuje přibližně 100 000 nezávislých autoservisů ve více než 20 evropských zemích.

ČTĚTE TAKÉ
Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF

Ve své roli reportuje nové ředitelce korporátní komunikace pro Evropu Christiane Lesmeister, která před nástupem do LKQ Europe působila ve společnostech Porsche a BMW. Region střední a východní Evropy též od listopadu loňského roku vede Andras Lorincz na pozici CEO CEE.

Erlebachová vystudovala HR Management. Po dobu 12 let řídila oddělení korporátní komunikace společnosti Henkel ČR. Od roku 2014 pod vlastní značkou LERCOM Consulting pracovala pro Henkel ČR, leteckou společnost Air France – KLM, místní samosprávu, rodinu vzdělávacích institucí Montessori Institute Praha, Bosch und Siemens Hausgeräte (BSH domácí spotřebiče s r. o.) nebo Velux.

×

Podpora pro české přírodní produkty. Agentura Havas hlásí nové klienty

Starší článek

Billa chce lidem radit, jak mají jíst. Využije nutriční terapeutkou Havlínovou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více