Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ShipMonk
Lidé

Do vedení HR ShipMonku nastupuje Barbora Habětínková

Redakce MAM12. 1. 202112. 1. 2021

Logistická společnost ShipMonk, která nedávno ohlásila prodej minoritního podílu investorům z Summit Partners za více než 6 miliard korun, začíná intenzivněji rozvíjet a budovat své Research and Development centrum v Praze. Právě na tomto úkolu se bude podílet i její nová posila, Barbora Habětínková, která do ShipMonku přestoupila z Rohlik.cz. Její hlavní zodpovědností bude zastřešení veškeré HR agendy v pozici HR manažerky.

„Na tuto pracovní výzvu se velmi těším. Přišla jsem do ShipMonku v tom nejhektičtějším období, které tento sektor může zažívat. Navyšujeme kapacity, abychom mohli vyhovět extrémní poptávce, která se drží od konce roku, a udrželi tempo i nadále. Americký peak má po technologické stránce na starosti právě R&D tým zde v Praze a mým hlavním úkolem v současnosti je, aby měl ShipMonk dostatek zkušených developerů, kteří nám pomohou toto intenzivní období překonat a následně rozvíjet firmu dál,“ komentuje svůj nástup Habětínková, která má se skokovým nárůstem zaměstnanců bohaté zkušenosti z předchozího angažmá.

„Báru s velkým potěšením vítám na palubě, její příchod je skvěle načasován a věřím, že se nám podaří zúročit její předchozí zkušenosti s budováním týmů a rychlým růstem v oblasti e-commerce,“ komentuje nástup Habětínkové Jan Bednář, CEO a zakladatel ShipMonk.

Zavřít reklamu

Zástupce šéfredaktora Práva končí. Rovenský bude radit Babišovi

Starší článek

CzechInvest hledá ředitele či ředitelku marketingu. Hlásit se lze do 17. ledna

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.