

ČOV chystá pro Tokio platformu Czech Team TV. Uvede vstupy před závody
Populární videa, která přinášel ČOV ze zákulisí OH v Riu nebo Jižní Koreji, chce nabídnout fanouškům v rámci nové komunikační platformy Czech Team TV. Síly spojil s vydavatelstvím Czech News Center, internetovou televizí Mall.tv a společností WPP.
Český olympijský výbor už šest let produkuje z olympiád vlastní obsah na web a sociální sítě. Začal s tím už během OH v brazilském Rio de Janeiru, a po velkém úspěchu pokračoval také v Koreji. Videa si získala nadšené reakce u fanoušků, partnerů i samotných závodníků a vyhrála množství odborných cen.
„Olympijské hry fascinují nejen sportovní fanoušky, jedná se o celospolečenský fenomén, proto jsme pro tento projekt hledali mediální dům se silnou pozicí v digitálu, který nám pomůže zasáhnout cílové skupiny napříč společností,“ popisuje spolupráci Tomáš Houska (na fotografii), šéf digitální komunikace ČOV. Sportovní přenosy z her XXXII. olympiády v Tokiu 2021 bude přenášet Česká televize. Vlastníkem práv na vysílání OH pro evropský trh je až do roku 2024 americká stanice Discovery, s níž se ČT loni dohodla navíc na dalším čtyřletém cyklu a bude mít práva i na zimní olympijské hry z Pekingu v roce 2022 a letní z Paříže v roce 2024.
„Sportovní přenosy z olympijských her Tokio 2020 budou vysílat generální mediální partneři Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál, naším cílem je obsah doplňovat a dál propojovat. Tvoříme primárně pro internet, zapojujeme osobnosti nejen ze sportu a pomocí nových formátů chceme vtáhnout fanoušky doprostřed dění,“ dodal Tomáš Houska. V praxi by to mohlo vypadat tak, že Czech Team TV uvede vstupy či krátké rozhovory se sportovci pár hodin před závodem, samotné živé pokrytí jednotlivých disciplín obstará ČT. Další obsah z Czech Team.tv následně se může třeba ve formě rozhovoru objevit v deníku Sport nebo na webu isport.cz spadajících pod CNC.
Mall.tv je dodavatelem technologie pro vysílání a interaktivní propojení s dalším obsahem. Kromě zpravodajství ze samotných olympijských her plánují pod Czech Team TV nové pořady, kde budou protagonisty známí čeští sportovci a další osobnosti. „Spolupráce je pro nás příležitost demonstrovat šíři našeho mediálního portfolia, ale také reklamní kreativu napříč mediatypy. Pro zadavatele stále častěji tvoříme cross-mediální kampaně na míru a investice do vývoje vlastní technologické infrastruktury nám dala možnost tyto komplexní kampaně datově zastřešit,“ říká Juraj Felix, co-CEO vydavatelství CNC a CEO MALL.TV. WPP projekt pomůže maximalizovat dopad a efektivitu mediálních budgetů jejich klientů, mezi kterými je také množství současných partnerů ČOV.
Podobné zprávy


Podívejte se na nejkreativnější projekty světa


Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers


Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

