Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČOV
Sport

ČOV chystá pro Tokio platformu Czech Team TV. Uvede vstupy před závody

Pavel Hejkrlík29. 1. 202129. 1. 2021

Populární videa, která přinášel ČOV ze zákulisí OH v Riu nebo Jižní Koreji, chce nabídnout fanouškům v rámci nové komunikační platformy Czech Team TV. Síly spojil s vydavatelstvím Czech News Center, internetovou televizí Mall.tv a společností WPP.

Český olympijský výbor už šest let produkuje z olympiád vlastní obsah na web a sociální sítě. Začal s tím už během OH v brazilském Rio de Janeiru, a po velkém úspěchu pokračoval také v Koreji. Videa si získala nadšené reakce u fanoušků, partnerů i samotných závodníků a vyhrála množství odborných cen.

 „Olympijské hry fascinují nejen sportovní fanoušky, jedná se o celospolečenský fenomén, proto jsme pro tento projekt hledali mediální dům se silnou pozicí v digitálu, který nám pomůže zasáhnout cílové skupiny napříč společností,“ popisuje spolupráci Tomáš Houska (na fotografii), šéf digitální komunikace ČOV. Sportovní přenosy z her XXXII. olympiády v Tokiu 2021 bude přenášet Česká televize. Vlastníkem práv na vysílání OH pro evropský trh je až do roku 2024 americká stanice Discovery, s níž se ČT loni dohodla navíc na dalším čtyřletém cyklu a bude mít práva i na zimní olympijské hry z Pekingu v roce 2022 a letní z Paříže v roce 2024.

PSALI JSME
Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

„Sportovní přenosy z olympijských her Tokio 2020 budou vysílat generální mediální partneři Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál, naším cílem je obsah doplňovat a dál propojovat. Tvoříme primárně pro internet, zapojujeme osobnosti nejen ze sportu a pomocí nových formátů chceme vtáhnout fanoušky doprostřed dění,“ dodal Tomáš Houska. V praxi by to mohlo vypadat tak, že Czech Team TV uvede vstupy či krátké rozhovory se sportovci pár hodin před závodem, samotné živé pokrytí jednotlivých disciplín obstará ČT. Další obsah z Czech Team.tv následně se může třeba ve formě rozhovoru objevit v deníku Sport nebo na webu isport.cz spadajících pod CNC.

Mall.tv je dodavatelem technologie pro vysílání a interaktivní propojení s dalším obsahem. Kromě zpravodajství ze samotných olympijských her plánují pod Czech Team TV nové pořady, kde budou protagonisty známí čeští sportovci a další osobnosti. „Spolupráce je pro nás příležitost demonstrovat šíři našeho mediálního portfolia, ale také reklamní kreativu napříč mediatypy. Pro zadavatele stále častěji tvoříme cross-mediální kampaně na míru a investice do vývoje vlastní technologické infrastruktury nám dala možnost tyto komplexní kampaně datově zastřešit,“ říká Juraj Felix, co-CEO vydavatelství CNC a CEO MALL.TV. WPP projekt pomůže maximalizovat dopad a efektivitu mediálních budgetů jejich klientů, mezi kterými je také množství současných partnerů ČOV.

Zavřít reklamu

VIDEO: Dodejte vašemu vztahu trochu vzrušení, nabádá erotická síť prodejen

Starší článek

McDonald’s zavádí dřevěné příbory. Chce eliminovat 38 tun plastového odpadu

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.