Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: McShakespeare
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Redakce MAM20. 1. 202120. 1. 2021

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare.

Úkolem pro McShakespeare bude tvorba veškerého obsahu pro sociálních sítě, online videí, brandingů i spolupráce s influencery. Za kampaň je v agentuře v roli Account Directora zodpovědná Kateřina Linhardtová, která se stará o supervizi tvorby veškerého obsahu.

„Myslím, že už můžeme prozradit, že po dobu dvou měsíců překvapíme každý týden něčím novým,“ uvádí Linhardtová. „Co se týká kanálů, Facebook a Instagram jsou jasné; z čeho jsme ale nadšení je fakt, že se klient odvážil vydat i do vod ještě jedné, poměrně nové a v Česku značkami ještě nepříliš využívané sociální sítě. Celou kampaň bych proto popsala slovy zábavná a svěží a už se moc těším, až ji v obchodech a online uvidím!“ dodává.

V posledních letech byla komunikace Corny postavena především na eventech, soutěžích na sociálních sítích a online kampani. Čtyři roky běžela také televizní kampaň a letáková aktivita v obchodech. „Televizní kampaň jsme se v roce 2021 rozhodli nahradit online kampaní doprovázenou POS aktivací. Hledali jsme proto kreativní myšlenku pro celou kampaň, která přispěje k omlazení značky, podpoří prodeje a zároveň maximalizuje visibilitu značky Corny na regále,“ říká Eva Vicherek, marketingová manažerka ve společnosti Hero Czech and Slovakia.

Zavřít reklamu

Ceny Lemur: 16. ročník startuje, vyhlášení proběhne v červnu

Starší článek

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu charakteru“

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.