Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: McShakespeare
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Redakce MAM20. 1. 202120. 1. 2021

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare.

Úkolem pro McShakespeare bude tvorba veškerého obsahu pro sociálních sítě, online videí, brandingů i spolupráce s influencery. Za kampaň je v agentuře v roli Account Directora zodpovědná Kateřina Linhardtová, která se stará o supervizi tvorby veškerého obsahu.

„Myslím, že už můžeme prozradit, že po dobu dvou měsíců překvapíme každý týden něčím novým,“ uvádí Linhardtová. „Co se týká kanálů, Facebook a Instagram jsou jasné; z čeho jsme ale nadšení je fakt, že se klient odvážil vydat i do vod ještě jedné, poměrně nové a v Česku značkami ještě nepříliš využívané sociální sítě. Celou kampaň bych proto popsala slovy zábavná a svěží a už se moc těším, až ji v obchodech a online uvidím!“ dodává.

V posledních letech byla komunikace Corny postavena především na eventech, soutěžích na sociálních sítích a online kampani. Čtyři roky běžela také televizní kampaň a letáková aktivita v obchodech. „Televizní kampaň jsme se v roce 2021 rozhodli nahradit online kampaní doprovázenou POS aktivací. Hledali jsme proto kreativní myšlenku pro celou kampaň, která přispěje k omlazení značky, podpoří prodeje a zároveň maximalizuje visibilitu značky Corny na regále,“ říká Eva Vicherek, marketingová manažerka ve společnosti Hero Czech and Slovakia.

×

Ceny Lemur: 16. ročník startuje, vyhlášení proběhne v červnu

Starší článek

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu charakteru“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více