

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare
Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare.
Úkolem pro McShakespeare bude tvorba veškerého obsahu pro sociálních sítě, online videí, brandingů i spolupráce s influencery. Za kampaň je v agentuře v roli Account Directora zodpovědná Kateřina Linhardtová, která se stará o supervizi tvorby veškerého obsahu.
„Myslím, že už můžeme prozradit, že po dobu dvou měsíců překvapíme každý týden něčím novým,“ uvádí Linhardtová. „Co se týká kanálů, Facebook a Instagram jsou jasné; z čeho jsme ale nadšení je fakt, že se klient odvážil vydat i do vod ještě jedné, poměrně nové a v Česku značkami ještě nepříliš využívané sociální sítě. Celou kampaň bych proto popsala slovy zábavná a svěží a už se moc těším, až ji v obchodech a online uvidím!“ dodává.
V posledních letech byla komunikace Corny postavena především na eventech, soutěžích na sociálních sítích a online kampani. Čtyři roky běžela také televizní kampaň a letáková aktivita v obchodech. „Televizní kampaň jsme se v roce 2021 rozhodli nahradit online kampaní doprovázenou POS aktivací. Hledali jsme proto kreativní myšlenku pro celou kampaň, která přispěje k omlazení značky, podpoří prodeje a zároveň maximalizuje visibilitu značky Corny na regále,“ říká Eva Vicherek, marketingová manažerka ve společnosti Hero Czech and Slovakia.
Podobné zprávy


Podívejte se na nejkreativnější projekty světa


Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers


Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

