Foto: Realme

České zastoupení značky Realme posílili Rožec a Vymazalová

13. 1. 2021 14:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

České zastoupení značky mobilních telefonů Realme posílil v prosinci 2020 Jiří Rožec. Na pozici senior channel managera bude mezi jeho hlavní odpovědnost patřit rozvoj prodejních kanálů v České republice i na Slovensku. Za komunikaci společnosti v Česku, na Slovensku a v Maďarsku zodpovídá Vymazalová.

Rožec do Realme přichází z konkurenční značky Xiaomi, kde v předchozím roce působil jako obchodní ředitel. Jeho starostí byl partnerský prodej, a zároveň se spolupodílel na budování lokální pobočky Xiaomi.

Zkušenosti s asijskými výrobci smartphonů sbíral i během čtyřleté působení v Huawei, kde zastával pozici šéfa maloobchodu pro Česko a Slovensko. Stál za budováním vlastní obchodní sítě Huawei včetně tzv. „pop-up store“ konceptu po celém Česku.

„Společnost Realme, která je součástí koncernu BBK Electronics, je relativně novou a svěží značkou na poli mobilních telefonů s jedním z nejlepších poměrů cena/výkon. Produkty Realme mají obrovský potenciál, což ostatně potvrzuje i trvalý nárust podílu na trhu mobilních telefonů. Těší mě, že mohu být součástí další fáze rozvoje této značky v Česku a na Slovensku,“ komentuje Rožec.

Komunikaci řídí Kateřina Vymazalová

Na pozici Senior PR and Marketing Manager společnosti Realme pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko v říjnu 2020 nastoupila Kateřina Vymazalová. Zajišťuje a koordinuje veškeré komunikační aktivity ve zmíněných zemích včetně strategického plánování a rozvoje značky.

Vymazalová přišla s desetiletou zkušeností z oblasti IT marketingu a PR. Naposledy téměř tři roky působila u společnosti EPSON na pozici marketingového a PR manažera pro Česko a Slovensko a v minulosti pět let vedla marketingový tým IT distributora ASBIS. O marketing a PR se starala i u značky Huawei.

„Realme vnímám jako inovativní mladou společnost, která se zaměřuje na poskytování kvalitních technologických produktů pro mladé lidi. Jsem ráda, že mohu být součástí firmy hned od jejího počátku, a pokusím se udělat maximum pro to, aby zákazníci a partneři začali vnímat Realme jako tu nejlepší možnou volbu v daném segmentu,“ říká Vymazalová. 

Foto: Realme

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.