Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Bonami
Marketing

Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk vyrostl trojnásobně

Redakce MAM19. 1. 202119. 1. 2021

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další investice i vlastní privátní značky.  

Oproti roku 2019 se tržby z 1,3 miliardy navýšily o čtyřicet procent, EBITBA má dosáhnout 80 milionů korun. Loni společnost rozšířila nabídku o drogistické výrobky a kategorii péči o domácnost a spustila vlastní přepravu zboží. 

„Investovali jsme desítky milionů do navýšení kapacit skladů, vlastní dopravy i technologií a v neposlední řadě i do našich kamenných prodejen, kterých jsme loni otevřeli šest,“ vypočítává Pavel Vopařil, CEO Bonami. Podle něj půjde veškerý zisk na další investice a rozvoj. Novinkou v sortimentu budou privátní značky Bonami, které zákazníci budou moci poznat v kategoriích nábytku i textilu či nové kategorie zboží. 

PSALI JSME
Do značky jsme dali přes 20 milionů korun, říká CEO Bonami Pavel Vopařil

„V loňském roce jsme se přesvědčili, že naše strategie funguje, a chceme v ní proto pokračovat i nadále, a to nejen v ČR, ale i na dalších trzích, kde působíme. Jakmile situace dovolí, máme v plánu otevřít další prodejny v zahraničí,“ doplňuje Vopařil. Vlastní přepravu zboží chce značka rozšířit ze stávajících tří zemí na všechny trhy, aktuálně kromě Česka působí na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Polsku. V Praze chce navíc otevřít velký showroom, který má sloužit jako inspirace pro zákazníky i možnost si zboží vyzkoušet osobně. 

Bonami patřící do stáje české investiční skupiny Miton a funguje na trhu od roku 2013.  

×

Středoškoláci nejvíce věří ČT, pětina sleduje dezinformační či alternativní weby

Starší článek

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více