Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Billa
Marketing

Billa chce lidem radit, jak mají jíst. Využije nutriční terapeutkou Havlínovou

Redakce MAM21. 1. 202121. 1. 2021

Řetězec supermarketů Billa začal spolupracovat s nutriční terapeutkou Terezou Hlavlínovou, která má zákazníky inspirovat zdravými recepty. Děje se tak v rámci věrnostní kampaně, v níž mohou členové klubu směnit své body za slevu na nádobí italské značky Dolce Vita.

„Směna věrnostních bodů, které zákazníci nasbírali při nakupování v našich prodejnách, za atraktivní zboží z našich kampaní, je nedílnou součástí benefitů v rámci členství v Billa Bonus clubu. Věříme, že nabídkou nádobí Dolce Vita uděláme zákazníkům radost,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti Billa ČR.

PSALI JSME
Billa vstupuje do menších měst s novým formátem

V nabídce zákazníci naleznou celkem pět základních kusů nádobí. Za 250 nebo 300 klubových bodů a doplatek od 149,90 Kč do 169,90 Kč mohou členové Billa Bonus clubu získat jeden z libovolných kusů nádobí.

Společnost v rámci kampaně již odstartovala spolupráci s nutriční terapeutkou Terezou Havlínovou, která pro zájememce připravila například recept na plněné pečené papriky, domácí granolu či thajské curry s kokosovým mlékem. Havlínová se bude také podílet na tvorbě vyvážených a zdravých jídel, které se objeví na stránkách Gusto Academy a zároveň bude dohlížet na přípravu receptů do zákaznického časopisu Gusto.

Zavřít reklamu

Erlebachová je manažerkou komunikace LKQ Europe pro střední a východní Evropu

Starší článek

Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.