

Agentura Better má tři nové klienty: MW-DIAS, Betters a Penguin Box
Kreativní agentura Better vstoupila do nového roku s trojicí nových klientů. Připravuje marketingové a komunikační strategie pro českou úklidovou společnost MW-DIAS, zahraniční online sázkovou kancelář Betters a inovativní výdejnu zásilek Penguin Box.
Pro MW-DIAS, úklidovou společnost z Moravskoslezského kraje, agentura Better připravuje markeringovou strategii. „MW-DIAS má velmi zajímavé klienty a pohybuje se ve specifickém B2B oboru. Jde o úklidovou firmu, která používá pokrokové metody a má zajímavé klienty, neumí však o sobě dát vědět. Přáli si posunout svůj marketing a začít budovat jméno společnosti,“ uvádí Tomáš Foltas, projektový manažer Betteru.
Pro polskou sázkovou kancelář Betters Better navrhuje novou vizuální identitu a marketingovou strategii. „Výběrové řízení jsme vyhráli s nejlepším návrhem nové identity online sázkové kanceláře. Klientovi jsme postavili kompletně novou značku a pomáháme mu nastavit marketingové aktivity a komunikační strategii před vstupem na polský trh,“ říká o spolupráci Martin Kupka, strategy director Betteru.
Exteriérová výdejna a sběrna zásilek Penguin Box plánuje revizi komunikace a launch produktu na českém trhu. „Jedná se o inovativní službu, která má v dnešní době rostoucí význam. Klientovi nyní pomáháme nastavit komunikační strategii a připravit půdu pro budoucí marketingové aktivity. Připravujeme také zcela nový kreativní koncept,“ popisuje Martin Kupka.
Podobné zprávy


Podívejte se na nejkreativnější projekty světa


Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers


Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

