Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: A11 vydavatelství
Média

Vzkříšený Mladý svět zahájí v lednu retro speciálem

Irena Buřívalová7. 12. 20208. 12. 2020

Vydavatelství A 11 nedávnou koupilo ochranné známky spojené s legendárním časopisem Mladý svět. Zájem o titul chce otestovat hned v lednu, a to připravovaným retro speciálem. Tým redakce zatím není kompletní, šéfredaktor vedení A 11 údajně stále vybírá. Mladý svět byl měl pravidelně začít vycházet v únoru na bázi týdeníku.

„Koupí ochranných známek Mladého světa vstupujeme do segmentu společenských časopisů, které v našem portfoliu doposud chyběly. Jde o velmi silnou značku, znají ji celé generace čtenářů, a právě na ty chceme zacílit. V lednu plánujeme vydání speciálu o retro českých a slovenských značkách, během února pak spustíme Mladý svět jako týdeník. Potenciál značky chceme vyzkoušet třeba i na samostatných speciálech,“ uvedl v rozhovoru pro MAM obchodní ředitel A 11 David Korn. Celý rozhovor vyšel v aktuálním vydání týdeníku MAM č. 49.

Čtěte také:
Extra Publishing a Business Media CZ loví na internetu předplatitele MF

Ochranné známky Mladý svět dosud patřily vydavatelství Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa. Vydávání časopisu skončilo sloučením s časopisem Instinkt. Ten skončil loni v říjnu, zhruba pět měsíců po té, co se jeho periodicita změnila z týdeníku na měsíčník. 

×

Katalog Ikea v tištěné podobě končí. Ustoupil své online verzi

Starší článek

„Hašler kašle, nevadí, hašlerky ho uzdraví“. Známé bonbony slaví stovku

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více