Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Trikaya
Akce

Vizuální styl brněnské firmy Trikaya zvítězil v mezinárodní designérské soutěži WOLDA

Redakce MAM10. 12. 202010. 12. 2020

Brněnská společnost Trikaya vsadila při loňském redesignu na logo a vizuální styl od grafičky a designérky Věry Marešové. Realizovaný návrh nyní zabodoval u porotců mezinárodní soutěže World Logo Design Awards (WOLDA), která oceňuje nejlepší loga a vizuální styly, a získal zlatou cenu v kategorii IDENTITA.

Porota soutěže WOLDA, která se za jedenáct let svého trvání sešla letos poprvé pouze virtuálně, hodnotila projekty z celkem 30 zemí. Česká republika uspěla již loni, kdy si jednotný vizuální styl projektu Sčítání lidu, domů a bytů 2021 odnesl druhé místo v kategorii Corporate Identity. Nejvyšší ocenění však tuzemský návrh nyní získal vůbec poprvé.

„Vizuální styl vyjadřuje, kým jsme a za čím si stojíme. Velmi nás těší, že jej oceňují odborníci v oblasti designu. Věře Marešové moc děkujeme, k vítěznému prvnímu místu srdečně blahopřejemea těšíme se na spolupráci na dalších projektech,“ reagoval na výsledky soutěže WOLDA obchodní ředitel společnosti Trikaya František Šudřich.

Designérka, která mimo jiné navrhla vizuální styl pro města Brno a Mělník nebo pro jeden z ročníků české literární soutěže Magnesia Litera, se společností Trikaya spolupracovala již v minulosti. Podílela se například na projektu bytového domu Ponavia rezidence v brněnské čtvrti Královo Pole. „Při redesignu loga a navrhování nového vizuálního stylu ve mě společnost Trikaya vložila plnou důvěru. Díky tomu vznikl kompaktní a výrazný vizuální styl, který plně vystihuje misi společnosti a její ideje,“ popisuje designérka Věra Marešová okolnosti tvorby vítězného návrhu.

  • Logo

„Motivy, které se v novém jednotném vizuálním stylu objevují, mají stavět na nejdůležitějších vlastnostech značky, kterými jsou bezpečí, jistota a spolehlivost, ale také inovace a vysoká odbornost. Nové logo tvaru písmene T pak symbolizuje otevřené dveře. Otevřené dveře do domovů a kanceláří, ale i vstup na další cesty, které Trikaya umí ve svém širokém spektru služeb zabezpečit,“ uvádí firma.

Zavřít reklamu

Kampaň bezDodavatele upřednostňuje „zelenost“ energie před úsporami

Starší článek

Terap.io posiluje marketing: novou ředitelkou je Ania Cingrošová

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.