Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: V Praze jako doma
Marketing

Vánoční část kampaně V Praze jako doma pokračuje s Jankem Rubešem

Irena Buřívalová3. 12. 20203. 12. 2020

Program V Praze jako doma na podporu cestovního ruchu, který v létě lákal do metropole domácí i zahraniční návštěvníky a jehož tváří byl Matěj Rupert, pokračuje i v prosinci. Tváří vánoční online kampaně bude pro změnu reportér Janek Rubeš, který hostům doporučí, jaká místa v Praze navštívit, jak využívat pražskou dopravu nebo kam zajít na dobré vánoční občerstvení.

Program může pokračovat díky uvolnění vládních opatření. Návštěvníci hlavního města se mohou opět těšit na volné vstupy a vydat se na zajímavá pražská místa jako je věž Staroměstské radnice, Petřínská rozhledna nebo muzea a galerie. Benefity z programu V Praze jako doma mohou návštěvníci čerpat až do konce tohoto roku, a to díky otevřeným hotelům a navázaným službám. Za noc strávenou v metropoli obdrží voucher, který uplatní jako volnou vstupenku na vybraná místa.

Letos se hlavní město stejně jako jiné evropské destinace musí obejít bez každoročních adventních trhů, ale lidé se mohou alespoň těšit na tradiční vánoční strom na Staroměstském náměstí. Prahu si lze podle zástupců organizace Prague City Tourism užít i bez klasického vánočního ruchu. „Předvánoční čas lze v metropoli strávit například objevováním netradičních míst, které město nabízí. Navíc chce město díky nové strategii více cílit na domácí návštěvníky a připravuje jim takovou nabídku, aby se do Prahy hosté z tuzemska rádi vraceli,“ říká předseda představenstva Prague City Tourism František Cipro.

Čtěte také:
Prima hledá nezadané do své nové show First Dates

Loni během adventu zavítalo do metropole zhruba 700 tisíc návštěvníků. Podle tiskové mluvčí Prague City Tourism Kláry Malé to letos bude významně méně, ale pravděpodobně naroste počet českých návštěvníků. „V kampani chceme docílit toho, aby si každý z návštěvníků poskládal vlastní trasu, což reflektuje claim Od Albertova až po Žofín. Vracíme se k tradici, kdy jsme si jako malí vyskládali z písmenkové polévky jména a byla to pro nás zábava,“ doplnila k hlavnímu vizuálu Malá.

vprazejakodoma.cz

×

Danone bude lokálnější. Ke změnám společnost přivedla krize

Starší článek

Seznam.cz v kampani podpoří vyhledávání a mobilní aplikaci

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021
Akce

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více