Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Merxu
Marketing

V Česku se rozjela „středoevropská Alibaba“, platforma merXu

Redakce MAM16. 12. 202016. 12. 2020

V Česku začala fungovat prodejní online platforma pro společnosti z regionu střední a východní Evropy merXu. Služba spojuje prověřené kupce i prodejce a umožňuje jim provádět transakce napřímo či prostřednictvím poptávky.

„B2B trh se rychle mění a prochází stejnými změnami jako maloobchod. Chceme umožnit všem firmám, které vyrábí a prodávají nespotřební zboží, prodávat online, aniž by kvůli tomu musely investovat miliony do stavby svého e-shopu a následně marketingu,“ říká Václav Liška, country manažer merXu pro Českou republiku a Slovensko.

Platforma merXu je navržena výhradně pro B2B segment – jak pro malé a střední podniky, tak i velké korporace. V současnosti umožňuje obchodování s nespotřebním zbožím z kategorií, jako jsou chemikálie, stavebnictví, elektrotechnika, instalace, průmyslové výrobky či zdraví a bezpečnost při práci.

PSALI JSME
DATA: Na obnovu trhu reklamy si počkáme dva roky, tvrdí WARC

Jedním z cílů nové platformy je značně usnadnit každodenní práci obchodních zástupců. Na merXu mohou prodejci přidávat všechny své produkty. „Chceme být středoevropskou Alibabou. Zdejší společnosti jsou cenově konkurenceschopné, profesionální a nabízejí kvalitní výrobky. Tak jako čínský gigant jdeme cestou efektivní obchodní výměny. Chceme zjednodušit export zboží s největším prodejním potenciálem a import produktů vyhledávaných společnostmi,“ komentuje Liška.

Podle něj mají dosavadní velkoobchodní sítě určitá omezení. „Platformu a její jednotlivé funkce jsme navrhli s cílem odstranit hlavní překážky obchodu. Věříme, že si vybudujeme silnou pozici na trhu a že merXu bude obchodní potřeby společností z této části světa řešit nejlépe,“ dodává Liška. Použití platformy je aktuálně zdarma.

×

Rekordní investice. Bolt získal téměř čtyři miliardy korun na svůj rozvoj

Starší článek

Maďarsko od ledna zavádí online hlášení faktur, změna se dotkne i českých e-shopů

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021
Akce

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards …

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Šetrič pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu. Agenturou roku je…
14. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více