Foto: Dermacol

Tváří nové kampaně Dermacol je horolezkyně Klára Kolouchová

2. 12. 2020 15:12

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

První Češka, která zdolala tři nejvyšší hory světa, je tváří nové kampaně kolagenové řady pěstících krémů Dermacol Collagen pro zralou pleť. Klára Kolouchová i na expedice vozí nejen krém s vysokým ochranným faktorem, ale i rtěnku, tužku na oči a řasenku.

„Kosmetika je pro mě esencí ženskosti a ráda zůstávám ženou i na horách,“ říká Kolouchová. „Letošní rok je pro mě zaslouženě odpočinkový. Uvědomuji si, jak je důležité dělat si pravidelně čas sama na sebe. A příští rok bych se ráda opět vrátila do hor,“ dodává obdivuhodná sportovkyně.

Nová reklama s Klárou Kolouchovou v režii Jany Počtové, která o horolezkyni natočila i celovečerní dokument K2 vlastní cestou, se objeví na televizních obrazovkách v lednu 2021. Příští rok bude také značka Dermacol oslavovat 55 let od svého založení.

Čtěte také:
Kosmetická značka Dermacol má novou tvář. Vsadila na horolezkyni

Účinky pečující kosmetiky s kolagenem si horolezkyně ověřila doslova na vlastní kůži. „Ze zmíněné kolagenové řady používám denní i noční krém, vyhovuje mi jejich textura, dobře se vstřebávají a pleť pěkně vyživí. Dlouhotrvající rtěnka je úplný zázrak. Neotíratelnou rtěnku už asi neodložím, stejně jako krémy s vysokým ochranným faktorem. V horách se bez nich neobejdu, se stoupající nadmořskou výškou je slunce čím dál silnější a pleť pak hodně trpí,“ uvedla rovněž nová tvář Dermacolu.

Jak ředitelka strategie společnosti Dermacol Věra Komárová uvedla již v rozhovoru pro časopis Marketing a Media, byla Klára Kolouchová chodící reklamou na značku ještě před tím, než ji pro spolupráci objevila, produkty brandu s sebou vozila i na expedice. „Její příběh může být příběhem každé z nás. Své sny si plní tím, že zdolává osmitisícovky. Má silnou vůli, je cílevědomá, má smysl pro řád, ale je to pořád jemná a citlivá žena,“ říká Komárová.

I nová reklama na kolagenovou řadu krému zachycuje život horolezkyně Kláry Kolouchové jako ženy, která kromě svého náročného sportu podobně jako mnoho jiných aktivních matek současně zvládá i péči o rodinu.

Foto: Dermacol

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.