Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Hithit
Marketing

Tělocvična Železná koule vybrala na HitHit milion za necelé čtyři hodiny

Redakce MAM8. 12. 20208. 12. 2020

Pražský gym Železná koule pokořil na crowdfundingovém portále hithit.cz rekord. Milion korun se mu podařilo vybrat od fanoušků za necelé čtyři hodiny. Po čtyřiadvaceti hodinách pak měl na kontě už 1,7 milionu korun. Prvenství v nejrychleji vybraném milionu dosud držela zlínská obuvnická značka Vasky.

Železná koule přišla na hithit.cz s novým konceptem online tréninků, který nabízí kromě videí a tréninkových plánů i další nadstavbu. Virtuální tréninky si tým kolem zakladatele projektu Michala Vrátného osahal už během první vlny pandemie, kdy na ně přešel se svými studenty. A právě na jejich vylepšenou verzi nyní Železná koule vybírá prostřednictvím kampaně na crowdfundingovém serveru Hithit, kde lze získat online členství za sníženou cenu.

ČTĚTE TAKÉ
Heroine si na Hithit.cz říká o peníze na podcasty. Chce otevřít opomíjená témata

„Formám online trénování jsme se dlouho bránili. Neuměli jsme si představit, že bychom mohli zachovat kvalitu, kterou dáváme lidem v gymu. Změnil to až 13. březen 2020, kdy přišel první lockdown a my museli s našimi studenty začít trénovat online. Aplikovali jsme stejné postupy jako využíváme v gymu a ono to fungovalo. Na tenhle systém jsme pak zase najeli v říjnu, když se fitness centra opět musela zavřít. Tentokrát jsme se ale rozhodli zkusit online koučink nabídnout také lidem, kteří u nás nikdy necvičili,“ popisuje Vrátný, který tělocvičnu Železná koule založil před deseti lety s tím, že se v ní bude trénovat pouze s volnými váhami.

Od založení mu pod rukama prošlo na sedm tisíc studentů. Nyní společně se svým týmem pracuje na zdokonalení dosavadního systému online tréninků. „Pracujeme na tom, aby byl náš Online koučink o mílové kroky před čímkoli, o co se tu pokusil kdokoli jiný. Jak z hlediska výuky cviků, tréninkových plánů a audiovizuálního zpracování, tak i zákaznické péče. Jde sice o online trénink, ale pomocí technologií se chceme co nejvíc přiblížit kontaktu student – kouč,“ vysvětluje vrchní tělocvikář Michal „Radar” Vrátný.

Doživotní členství

Cílové částky 555 555 korun se Železné kouli povedlo dosáhnout za 68 minut od spuštění kampaně, milionovou hranici překonala za 3 hodiny a 45 minut. 1,5 milionu dosáhla tentýž den ve večerních hodinách.  Během jediného dne se tak stala jedním z deseti nejúspěšnějších projektů vůbec. „Moc dobře si uvědomuji, že to není jen tak. Jde o obrovský akt důvěry ze strany našich studentů a fanoušků, o které jsme se za těch posledních deset let pečlivě starali. Několik lidí už si dokonce koupilo doživotní členství v Online koučinku, aniž by ho vůbec viděli,“ říká nadšeně Radar.

„Fenomenální start kampaně Železné koule potvrdil, že štěstí přeje připraveným. Samozřejmě jim pomohla silná a velice loajální členská základna a propracovaný, koncepční marketing rozjetý dlouho před kampaní na Hithitu. K rekordně vybraném milionu korun také přispěla jejich ochota naslouchat našim konzultacím,” řekl spolumajitel Hihitu Pavel Eichler.

Crowdfundingový portál Hithit.cz od spuštění v roce 2012 pomohl na svět tisícům projektů. Nejvýraznější kampaní a historicky nejúspěšnější je prozatím internetová televize DVTV, které fanoušci poslali téměř 10 milionů korun, zlínští obuvníci jen krátce na to vybrali 5 milionů. Výrobci tenisek Bohempia získali téměř čtyři miliony korun, divadlo Jatka78 skoro dva a půl milionu korun, projekt Bezobalu přes milion korun, botoponožky Skinners získaly také přes milion korun.

×

Agentury WeBetter a Mountain Lift se spojují do projektu Another Important Move

Starší článek

Do vedení Eurowag míří dvě ženy: Kristi Ansberg a Mirjana Blume

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Ikea letos v Česku přidá tři nová výdejní místa. Začne odkupovat …

Ikea Česká republika loni utržila 10,5 miliardy korun, což je v meziročním srovnání o 1,5 procenta méně. V roce 2021 otevře nové plánovací…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více