Foto: Bootiq

Technologická společnost Bootiq kupuje vývojářskou agenturu Moonlake

9. 12. 2020 09:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Technologická společnost Bootiq, která vytváří IT projekty pro známé korporace i začínající startupy, kupuje vývojářskou agenturu Moonlake. Ta se zaměřuje zejména na oblast e-commerce, zakázkové weby a serverová řešení.

Moonlake je na českém trhu přes 10 let a v současnosti se stará o portfolio 180 klientů, historicky pracoval pro Jablotron, Tipsport, Baťa, Livesport.cz či Vltava Labe Media. Transakce byla ve výši několika milionů korun a po koupi přední slovenské IT firmy EEA se jedná o další z řady akvizic, které Bootiq v nedávné době provedl.

„Akvizicí společnosti Moonlake přebíráme společně se značkami Shopix, WinServer a několika dobročinnými projekty zejména stávající portfolio klientů, kterým budeme kontinuálně zajišťovat stávající služby. Naší ambicí je posunout toto snažení o kus dál, sbírat od klientů zpětnou vazbu, ukázat jim nová řešení pro jejich e-shopy a weby, která jim pomohou dosáhnout stanovených byznysových cílů. Firmy totiž chtějí být především vidět a prodávat, chceme jim proto nabídnout odborný vhled expertů z Bootiq v oblasti klíčových technologií, jako jsou e-commerce řešení, konsolidace dat, business intelligence, cloudové služby či strojové učení, stejně jako IT consulting,“ říká Marcel Červený, CEO Bootiq.

ČTĚTE TAKÉ
Digitální marketing Queensu spravuje česká agentura Marketup

Brněnskou vývojářskou agenturu Moonlake založil v roce 2010 Martin Mrajca. Roční obrat společnosti se v posledním roce pohyboval kolem sedmi milionů korun, v letech předešlých pak dosahoval až 12 milionů korun.

V současnosti má Bootiq ve svých řadách přes 350 vývojářů a dalších technologických odborníků ve 12 pobočkách v České republice a na Slovensku. Loni se rozšířil o slovenskou IT firmu EEA, pražskou digitální agenturu Blueberry či společnost Novasoft, která v Česku podniká dodávce SAP technologií. Zároveň proběhla akvizice několika menších týmů.

„Naším cílem je vybudovat komplexní a profesionální IT skupinu, která si ovšem udržuje garážové nadšení. Nadále budeme nabízet řešení na míru a nechceme, aby se z Bootiq stal korporát, čímž se paradoxně stáváme těmi správnými inovačními partnery pro ty největší firmy,“ doplňuje Červený.

Foto: Bootiq

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.