Foto: Super zoo

Super zoo slibuje mazlíčkům „hromadu dárků“. Firma spustila věrnostní program

8. 12. 2020 09:12

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Rychle expandující řetězec obchodů s chovatelským potřebami Super zoo, který letos otevře dvacet nových prodejen, přichází s vánočním spotem, který vznikl ve spolupráci s Czech Promotion Group.

Spot o délce deseti sekund s claimem „Protože zvířátka milujeme“ bude k vidění na stanicích Nova Group a na Primě. Firma jej také nasadí na sociální sítě Facebook, Instagram a na YouTube. Komunikaci doplní formátem RTB na významných českých webech.

Super zoo také před měsícem spustilo věrnostní program Super zoo family. Podle Pavla Kopřivy ředitele marketingu a e-commerce je za první měsíc 42 procent nákupů provázaných právě s věrnostním programem. „Jsme z jeho fungování nadšení. Na příští rok chystáme i komunikaci,“ uvedl Kopřiva.

Super zoo také nabízí služby psího salonu ve třech pražských prodejnách a po Praze „nejrychlejší rozvoz: třikrát denně, sedm dní v týdnu“.

Největším řetězcem s chovatelskými potřebami v Česku zatím zůstává pet center s více než 120 prodejnami. Super zoo se na něj dotahuje se 107. Pet center má však většinu prodejen v obchodních centrech, zatímco Super zoo má velké množství v retailových parcích, které jsou v pandemii oblíbeným nákupním cílem.

Foto: Super zoo

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení