Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Forum Media
Marketing

Společnosti Forum Media a Lionhearted spojují síly, projekt povede René Jež

Redakce MAM7. 12. 20207. 12. 2020

Firma Forum Media, která je vydavatelem týdeníku MAM a pořadatelem stejnojmenných oborových konferencí, se dohodla na programovém a personálním propojení se značkou Lionhearted.

Společnost Forum Media, pořadatel odborných konferencí a současně vydavatel týdeníku MAM, se spojil se značkou Lionhearted. Ta je na českém trhu reprezentantem mezinárodních festivalů Lions pořádaných každoročně v Cannes a organizátorem tréninkového programu a soutěže Young Lions či konference Cannes in Prague.

Obě společnosti se dohodly na strategické spolupráci a personální unii. V praxi tak budou všechny své značky a produkty řídit společně z jednoho místa. Vedení společného projektu se ujal René Jež, který se současně stal ředitelem vydavatelství Forum Media.

Spojení obohatí obě značky. Časopisu a jeho konferencím se díky němu otevírá přístup k exkluzívním zdrojům informací a k širokému rejstříku řečníků ze zahraničí. Pro Lionhearted skýtá Forum Media stabilní zázemí pro pořádání oborových akcí a komunikační kanály mířící na žádoucí cílové skupiny.

Vladimír Bystrov, spolumajitel Forum Media, říká: „Obě naše firmy dlouhodobě usilují o propojování a růst komunity profesionálů v marketingu, komunikaci a médiích. Skupina, na kterou se obracíme, je společná. Spojování různých projektů, které působí v jednom, nepříliš velkém segmentu, považujeme za nejrozumnější způsob, jak náš cíl naplňovat lépe a přesvědčivěji. Konsolidovali jsme trh oborových časopisů, na konferenci Forum Media systematicky otevíráme prostor pro pořadatele dalších partnerských akcí – naposledy PR Summitu či konference Effie. Nejnovější spojení je jen dalším krokem v tomto podle nás užitečném trendu.“

René Jež, zakladatel Lionhearted, k tomu dodává: „Máme všechny předpoklady k tomu, abychom byli nejpřínosnější platformou pro potřeby majitelů značek a jejich partnerů a napomáhali tomu, aby marketing ve firmách a organizacích účinně fungoval a přinášel jim hodnotu a růst, které potřebují. Chceme přispívat ke zdravému fungování a rozvoji trhu a komunity odborníků v oblasti marketingu, komunikace a médií tím, že budeme informovat, inspirovat, propojovat, oceňovat a vzdělávat.“

René Jež

René Jež má více než dvacet šest let manažerských a podnikatelských zkušeností v oboru z takových společností jako RRM, IP Praha, Mediatel, iMi Partners či Flemedia. Pracoval na straně médií i zadavatele, stál u počátků rozvoje obor mediálního auditu a poradenství na našem trhu. Již dvanáctým rokem zastupuje festival Cannes Lions. V roce 2018 mu český Art Directors Club udělil jako prvnímu nereklamnímu profesionálovi cenu Zlatého ohníčku za přínos rozvoji oboru.

×

„Jedna kampaň ješte dlouhodobý vztah nebuduje“

Starší článek

CBD má stále častěji zelenou. Prodejci konopí očekávají žně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více