Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Forum Media
Marketing

Společnosti Forum Media a Lionhearted spojují síly, projekt povede René Jež

Redakce MAM7. 12. 20207. 12. 2020

Firma Forum Media, která je vydavatelem týdeníku MAM a pořadatelem stejnojmenných oborových konferencí, se dohodla na programovém a personálním propojení se značkou Lionhearted.

Společnost Forum Media, pořadatel odborných konferencí a současně vydavatel týdeníku MAM, se spojil se značkou Lionhearted. Ta je na českém trhu reprezentantem mezinárodních festivalů Lions pořádaných každoročně v Cannes a organizátorem tréninkového programu a soutěže Young Lions či konference Cannes in Prague.

Obě společnosti se dohodly na strategické spolupráci a personální unii. V praxi tak budou všechny své značky a produkty řídit společně z jednoho místa. Vedení společného projektu se ujal René Jež, který se současně stal ředitelem vydavatelství Forum Media.

Spojení obohatí obě značky. Časopisu a jeho konferencím se díky němu otevírá přístup k exkluzívním zdrojům informací a k širokému rejstříku řečníků ze zahraničí. Pro Lionhearted skýtá Forum Media stabilní zázemí pro pořádání oborových akcí a komunikační kanály mířící na žádoucí cílové skupiny.

Vladimír Bystrov, spolumajitel Forum Media, říká: „Obě naše firmy dlouhodobě usilují o propojování a růst komunity profesionálů v marketingu, komunikaci a médiích. Skupina, na kterou se obracíme, je společná. Spojování různých projektů, které působí v jednom, nepříliš velkém segmentu, považujeme za nejrozumnější způsob, jak náš cíl naplňovat lépe a přesvědčivěji. Konsolidovali jsme trh oborových časopisů, na konferenci Forum Media systematicky otevíráme prostor pro pořadatele dalších partnerských akcí – naposledy PR Summitu či konference Effie. Nejnovější spojení je jen dalším krokem v tomto podle nás užitečném trendu.“

René Jež, zakladatel Lionhearted, k tomu dodává: „Máme všechny předpoklady k tomu, abychom byli nejpřínosnější platformou pro potřeby majitelů značek a jejich partnerů a napomáhali tomu, aby marketing ve firmách a organizacích účinně fungoval a přinášel jim hodnotu a růst, které potřebují. Chceme přispívat ke zdravému fungování a rozvoji trhu a komunity odborníků v oblasti marketingu, komunikace a médií tím, že budeme informovat, inspirovat, propojovat, oceňovat a vzdělávat.“

René Jež

René Jež má více než dvacet šest let manažerských a podnikatelských zkušeností v oboru z takových společností jako RRM, IP Praha, Mediatel, iMi Partners či Flemedia. Pracoval na straně médií i zadavatele, stál u počátků rozvoje obor mediálního auditu a poradenství na našem trhu. Již dvanáctým rokem zastupuje festival Cannes Lions. V roce 2018 mu český Art Directors Club udělil jako prvnímu nereklamnímu profesionálovi cenu Zlatého ohníčku za přínos rozvoji oboru.

×

„Jedna kampaň ješte dlouhodobý vztah nebuduje“

Starší článek

CBD má stále častěji zelenou. Prodejci konopí očekávají žně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více