

Soukup je prý vážným zájemcem o Mladou frontu. A 11 chce koupit Euro
Soukupova Empresa Media, kterou doposud insolvenční správkyně uzavřeného vydavatelství Mladá fronta nepovažovala za vážného zájemce o koupi, upřesnila svoji nabídku. Má údajně zájem o podnik jako celek.
„Tímto opětovně deklarujeme náš vážný a seriózní zájem o koupi celého závodu Mladá fronta, a to za následujících podmínek: Kupní cena až ve výši 50 milionů korun bude podmíněna provedením hloubkového due dilligence, kdy výstupy budou korespondovat s veřejně dostupnými údaji, na základě kterých tuto nabídku činíme, a prodej závodu dlužníka nebude zahrnovat pohledávky vzniklé proti dlužníkovi do doby účinnosti kupní smlouvy. S prováděním due dilligence jsme připraveni začít ihned po zpřístupnění dataroomu,“ píše se v dopisu správkyni, pod kterým je podepsán sám Soukup.
Připomeňme, že Empresa Media letos převedla dva své časopisy Týden a Exkluziv na měsíční periodicitu. Na jaře navíc přišel Soukup o většinu v mediální agentuře Médea, kterou získala čínská skupina Citic.
Svoji nabídku konkretizovalo také vydavatelství A11, které má ve svém portfoliu regionální noviny Náš Region a v příštím roce chystá oživení tradičního týdeníku Mladý svět. A 11 má zájem především o ochranné známky související s již nevycházejícím týdeníkem Euro a nesouhlasí s tím, aby se online divize, kam spadá například i webová stránka Euro.cz, prodávala odděleně od ochranných známek navázaných na tištěný titul. Ostatně v dopise správkyni se proti takovému postupu vyslovil i šéfredaktor Eura Ondřej Hergesell, podle kterého by tím značka titulu byla nenávratně poškozena.
„Jsme přesvědčeni, že prodej Divize Online společně (včetně) ochranných známek souvisejících s týdeníkem Euro je smysluplnější a efektivnější variantou zpeněžení části majetkové podstaty, která současně umožní do budoucna zachování existence renomovaného časopisu,“ napsal Aleš Zavoral, ředitel A11. Za odkup Divize Online včetně známek spojených s týdeníkem Euro pak nabídl 15 milionů korun. „Pokud byste i přes výše uvedenou nabídku setrvala na svém původním záměru zpeněžit odděleně toliko Divizi Online a nepřistoupila-li byste na námi navrhovaný ekonomicky smysluplnější postup prodeje, deklarujeme tímto zájem i o odkup samostatné Divize Online,“ dodal Zavoral s tím, že v takovém případě by cena činila 13 milionů korun.
29. prosince vypršela insolvenční správkyní stanovená lhůta pro nabídky na odkup online divize MF. Pro ostatní části společnosti platí termín 6. ledna 2021. O knižní divizi má zájem například Albatros Media, které nabídlo 23 milionů korun.
Podobné zprávy


Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB


PR klub zavádí institucionální členství


Alza a Heureka obnovují spolupráci

