Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Empresa media
Média

Soukup je prý vážným zájemcem o Mladou frontu. A 11 chce koupit Euro

Redakce MAM30. 12. 202031. 12. 2020

Soukupova Empresa Media, kterou doposud insolvenční správkyně uzavřeného vydavatelství Mladá fronta nepovažovala za vážného zájemce o koupi, upřesnila svoji nabídku. Má údajně zájem o podnik jako celek.

„Tímto opětovně deklarujeme náš vážný a seriózní zájem o koupi celého závodu Mladá fronta, a to za následujících podmínek: Kupní cena až ve výši 50 milionů korun bude podmíněna provedením hloubkového due dilligence, kdy výstupy budou korespondovat s veřejně dostupnými údaji, na základě kterých tuto nabídku činíme, a prodej závodu dlužníka nebude zahrnovat pohledávky vzniklé proti dlužníkovi do doby účinnosti kupní smlouvy. S prováděním due dilligence jsme připraveni začít ihned po zpřístupnění dataroomu,“ píše se v dopisu správkyni, pod kterým je podepsán sám Soukup.

Připomeňme, že Empresa Media letos převedla dva své časopisy Týden a Exkluziv na měsíční periodicitu. Na jaře navíc přišel Soukup o většinu v mediální agentuře Médea, kterou získala čínská skupina Citic.

PSALI JSME
Vydavatelství Mladá fronta skončilo. Soud zastavil jeho provoz

Svoji nabídku konkretizovalo také vydavatelství A11, které má ve svém portfoliu regionální noviny Náš Region a v příštím roce chystá oživení tradičního týdeníku Mladý svět. A 11 má zájem především o ochranné známky související s již nevycházejícím týdeníkem Euro a nesouhlasí s tím, aby se online divize, kam spadá například i webová stránka Euro.cz, prodávala odděleně od ochranných známek navázaných na tištěný titul. Ostatně v dopise správkyni se proti takovému postupu vyslovil i šéfredaktor Eura Ondřej Hergesell, podle kterého by tím značka titulu byla nenávratně poškozena. 

„Jsme přesvědčeni, že prodej Divize Online společně (včetně) ochranných známek souvisejících s týdeníkem Euro je smysluplnější a efektivnější variantou zpeněžení části majetkové podstaty, která současně umožní do budoucna zachování existence renomovaného časopisu,“ napsal Aleš Zavoral, ředitel A11. Za odkup Divize Online včetně známek spojených s týdeníkem Euro pak nabídl 15 milionů korun. „Pokud byste i přes výše uvedenou nabídku setrvala na svém původním záměru zpeněžit odděleně toliko Divizi Online a nepřistoupila-li byste na námi navrhovaný ekonomicky smysluplnější postup prodeje, deklarujeme tímto zájem i o odkup samostatné Divize Online,“ dodal Zavoral s tím, že v takovém případě by cena činila 13 milionů korun.

29. prosince vypršela insolvenční správkyní stanovená lhůta pro nabídky na odkup online divize MF. Pro ostatní části společnosti platí termín 6. ledna 2021. O knižní divizi má zájem například Albatros Media, které nabídlo 23 milionů korun.

Zavřít reklamu

Český rozhlas získal vysílací licenci pro olympijské hry 2022 a 2024

Starší článek

A 11 převzalo vydavatelství Periskop. Bude součástí titulů Náš Region

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.