Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ogilvy
Marketing

Sbohem 2020! Ogilvy se loučí s rokem a „rozsvěcuje“ pro Nadaci Leontinka

Redakce MAM16. 12. 202016. 12. 2020

Agentura Ogilvy rozesílá klientům a partnerům animované PF. Letošní temný „hororový“ rok v něm reprezentuje postava připomínající hlavního hrdinu z plakátu k filmu Upír Nosferatu z 20. let minulého století.

Když se člověku podaří rozsvítit (najít na virtuálním přání vypínáč), zjistí, že všechno je nakonec trochu jinak – děsivý upír ve skutečnosti naděluje dárky. A Ogilvy s každým rozsvícením věnuje 50 korun Nadaci Leontinka, která pomáhá zrakově postiženým, především dětem a mladým lidem.

PSALI JSME
Ogilvy na českém trhu rozjíždí consultingovou divizi. Vede ji Jiří Jón

„PF děláme každý rok různá. Po letošním náročném roce jsme věděli, že by bylo dobré někomu pomoci a rozhodli jsme se pro Nadaci Leontinka, s níž jsme partnery už deset let,“ řekl Marketingu a Media Ondřej Obluk, CEO české Ogilvy.

Posláním Nadace Leontinka je pomoci zrakově znevýhodněným obstát ve světě, který se na zrak spoléhá. Ve středu v poledne zatím klienti a partneři prostřednictvím agentury a rozsvěcování PF nadaci poslali 3100 korun. Celkově Ogilvy, které vyzývá ke sdílení přání zobrazitelného na webu sbohem2020.cz, přispěje maximálně 50 tisíc korun.

×

Placený obsah na Seznamu? Firma si registruje ochrannou známku Premium

Starší článek

Stříbro za imageový spot. Intuitive Production ocenili na festivalu v Cannes

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
19. 1. 202119. 1. 2021
Lidé

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil MF

Obchodní tým vydavatelství Internet Info posiluje Michael Kubala. Jako Key Account Manager bude mít na starosti především ekonomické servery…
19. 1. 202119. 1. 2021
Marketing

Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk …

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další…
19. 1. 202119. 1. 2021
Média

Středoškoláci nejvíce věří ČT, pětina sleduje dezinformační …

Studenti středních škol z médií nejvíce důvěřují zpravodajství České televize (67 %), nejméně naopak zábavním a bulvárním deníkům. Vyplývá…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více