Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: časopis Puntík
Média

Extra Publishing i Valora Investment nabízejí za Puntík a Tečku bezmála 900 tisíc

Irena Buřívalová10. 12. 202010. 12. 2020

AKTUALIZOVÁNO Vedle týdeníku Euro vydavatelství Mladá frontanevychází ani dětské tituly Puntík a Tečka. A tento fakt vzbuzuje na sociálních sítích velké emoce rodičů, jejíchž děti na časopisu „vyrostly“. Někteří se dokonce nabízí, že přispějí na jeho vydání, případně navrhují vydat se cestou crowdfundingu. O převzetí titulu včetně redakce projevilo zájem vydavatelství Extra Publishing, které nabízí 850 tisíc korun. Přihlásila se i firma Valora Investment. Ta aktuálně nabízí o 20 tisíc korun víc.

„Milí čtenáři, v těchto dnech k vám mělo zavítat nové (vánoční) číslo Puntíku. V redakci jsme jej, jako každý měsíc, s nadšením a láskou vyrobili a odevzdali do tiskárny. Vždy jsme udělali vše pro to, abychom splnili závazek našim čtenářům, a nikdy jsme si nedovedli představit, že by tomu mělo být jinak. Puntík se za tři roky vypracoval z nuly na nejprodávanější dětský časopis na našem trhu, což je naprosto ojedinělé. Patří za to dík hlavně vám, našim čtenářům. I přesto, že si časopis vedl takto skvěle, další číslo zatím není (a pravděpodobně ani nebude) vytištěno. Své malé čtenáře se snažíme vzdělávat a vychovávat tak, aby věřili ve spravedlnost a v to, že má smysl snažit se o dobré věci. Občas se ale bohužel dějí i věci, které jsou hodně nefér. Nám (redakci a autorům či ilustrátorům, kteří za svou práci nedostali zaplaceno) i vám (našim čtenářům, dokonce těm nejmenším – vašim dětem) se teď taková věc přihodila. Nepřeháníme, když napíšeme, že nám tato situace doslova rve srdce.

I tak se nevzdáváme a hledáme cestu, jak alespoň částečně kompenzovat společné ztráty. A jak zařídit, abychom se mohli prostřednictvím časopisu v budoucnu opět potkávat,“ píše se ve stanovisku redakce na Facebooku.

ČTĚTE TAKÉ:
Czech Promotion pomáhá s Dobrými vílami dětem z dětských domovů

K oznámení se na sociální síti sešlo zatím bezmála 500 komentářů. Tereza Vlčková například napsala: „Myslím, že kvalitnější časopis pro nejmenší děti na našem trhu není. Mohli by tedy čtenáři udělat něco pro to, aby mohl dál vycházet?“ Jiřina Bogdanová zase píše: „Třeba by pomohla nějaká Hithit kampaň na obnovu vydávání? Určitě by ji plno rodičů podpořilo, máme časopis rádi.“

Konkrétní nabídka přišla od vydavatelství Extra Publishing: „Máme zájem o koupi aktiv, závazků, či části závodu společnosti Mladá fronta spočívající ve vydávání časopisů Puntík, Maminčin Puntík a Tečka. Máme zájem pokračovat ve vydávání časopisů v jejich stávající podobě, se stávajícím tvůrčím a autorským týmem,“ napsal. Za ochranné známky, domény, aktiva a závazky nabídl cenu 850 tisíc korun, ale pouze do 21. prosince letošního roku.

Ozvala s také firma Valora Investment: Celkově za odkup ochranných známek, domén a webů, stránek na sociálních sítích, registrací, předplatitelských databází, práv duševního vlastnictví a dalších aktiv navrhujeme kupní cenu ve výši 870 000 korun,“ píše jednatel společnosti Jakub Lichnovský. Nabídka Valora Investment platí rovněž pouze do 21. prosince 2020.

Zavřít reklamu

Vánoční spot Letiště Praha: „Nejkrásnějším dárkem je setkání s těmi, co máte rádi“

Starší článek

VIDEO: Plaťte bezkontaktně a online, nabádá ve vánoční kampani Visa

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.