Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Rekordní investice. Bolt získal téměř čtyři miliardy korun na svůj rozvoj

Redakce MAM16. 12. 202016. 12. 2020

Evropská přepravní platforma Bolt získává v novém investičním kole financování ve výši 150 milionů € (téměř 4 mld. Kč). V historii Boltu se jedná o doposud největší jednorázovou investici.

V čele investice stojí fond D1 Capital Partners a účastní se jí také investoři z Darsana Capital Partners. „Z naší spolupráce se společností Bolt jsme nadšeni. Jeho týmu se během tohoto náročného roku vedlo neuvěřitelně dobře a i nadále budou milionům uživatelů nabízet bezpečnost, flexibilitu a kvalitní službu. Věříme, že po konci pandemie covid-19 budou příležitosti pro další růst ještě větší. Máme radost z toho, že můžeme Bolt v následujících letech podporovat při jejich investicích do inovací,” konstatoval Dan Sundheim, zakladatel D1 Capital.

ČTĚTE TAKÉ
Bolt v Praze spouští službu sdílených elektrických kol. Přivezl jich 600

Bolt získané prostředky využije k dalšímu zvýšení bezpečnosti a kvality svých služeb, což půjde ruku v ruce s dalším rozvojem přepravy auty, řešení z oblasti mikromobility a aplikace na doručování jídla v Evropě a Africe. V plánu pro rok 2021 je například ověření obličeje řidiče, automatické sledování jízdy, které dokáže předvídat a zabraňovat potenciálním nehodám, a to za pomoci umělé inteligence.

„Navzdory dopadům pandemie covid-19 jsme byli v Boltu za uplynulý rok svědky neskutečného růstu. Podařilo se nám téměř zdvojnásobit počet zákazníků a naše služby, které sahají od přepravy auty po řešení z oblasti mikromobility a doručování jídla, jsme představili v 50 nových městech. Miliony cestujících milují Bolt kvůli dostupným cenám a rychlým službám. V roce 2021 budeme dále pracovat na tom, abychom byli leadery v oblasti bezpečnosti a kvality. I nadále budeme našim zákazníkům poskytovat službu na nejvyšší možné úrovni,“ říká Markus Villig (na fotografii), spoluzakladatel a CEO Boltu.

Na konci roku 2020 nabízí Bolt své služby ve 200 městech ve 40 zemích. Jeho služby údajně využívá 50 milionů uživatelů po celém světě. Vedle dalšího rozvoje platformy v oblasti přepravy osob auty Bolt plánuje během příštího roku rozvoj i dalších služeb mikromobility. Sdílená kola a koloběžky příští rok prý spustí ve více než 100 městech. Aplikace Bolt Food, která byla představena v roce 2019, je v současné době dostupná v 16 zemích a 33 městech.

V České republice Bolt nabízí aktuálně odvoz autem v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Plzni, Kladně, Liberci a Jablonci nad Nisou. Sdílené elektrické koloběžky provozuje v Olomouci, Boskovicích a Pardubicích. Elektrická kola spustil v říjnu letošního roku v Praze. V průběhu jarních měsíců došlo v Praze také ke spuštění aplikace na dovoz jídla Bolt Food.

×

DATA: Na obnovu trhu reklamy si počkáme dva roky, tvrdí WARC

Starší článek

V Česku se rozjela „středoevropská Alibaba“, platforma merXu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více