Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

PRŮZKUM: Lidé po otevření podniků nejčastěji chodili na pivo „jen tak“

Redakce MAM11. 12. 202011. 12. 2020

Otevření restaurací, barů, kaváren ve čtvrtek 3. 12. 2020 lze považovat za druhý restart trhu v letošním roce. Hned 54 % návštěvníků stihlo zajít do těchto podniků během prvních 5 dnů po otevření, vyplývá z průzkumu společnosti Data Servis.

Klíčové pro fungování podniků je, aby přicházeli hosté. V letošním roce přitom snížilo svou frekvenci návštěv 11 % zákazníků. Pro srovnání, před covidem navštěvovalo 37 % hostů podniky vícekrát za týden, v září už takto často přicházelo jen 26 % hostů, potvrdil vázkum Data Servis.

Jak zákazníci mění frekvenci svých návštěv restaurací, barů, hospod a kaváren ve srovnání před covidem a v září 2020?

Hlavní příležitosti pro návštěvu podniků během prvních 5 dnů po otevření (prosinec 2020):

Jak návštěvníci hodnotí dodržování nařízení provozovatelů ohledně prevence a omezení šíření onemocnění covidem?

Jaký dojem měla ze své návštěvy (prosinec 2020) podniku ve srovnání s obdobím před covidem?

Jak hosté utráceli při svých návštěvách podniků po jejich znovuotevření v prosinci 2020 ve srovnání s obdobím před pandemií?

×

Novým šéfredaktorem E15 se stane Nikita Poljakov. Bude řídit deník i web

Starší článek

Ročenka Marketing & Media mapuje krizový rok. Vychází v pondělí

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021
Akce

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards …

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Šetrič pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu. Agenturou roku je…
14. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více