Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

PRŮZKUM: Lidé po otevření podniků nejčastěji chodili na pivo „jen tak“

Redakce MAM11. 12. 202011. 12. 2020

Otevření restaurací, barů, kaváren ve čtvrtek 3. 12. 2020 lze považovat za druhý restart trhu v letošním roce. Hned 54 % návštěvníků stihlo zajít do těchto podniků během prvních 5 dnů po otevření, vyplývá z průzkumu společnosti Data Servis.

Klíčové pro fungování podniků je, aby přicházeli hosté. V letošním roce přitom snížilo svou frekvenci návštěv 11 % zákazníků. Pro srovnání, před covidem navštěvovalo 37 % hostů podniky vícekrát za týden, v září už takto často přicházelo jen 26 % hostů, potvrdil vázkum Data Servis.

Jak zákazníci mění frekvenci svých návštěv restaurací, barů, hospod a kaváren ve srovnání před covidem a v září 2020?

Hlavní příležitosti pro návštěvu podniků během prvních 5 dnů po otevření (prosinec 2020):

Jak návštěvníci hodnotí dodržování nařízení provozovatelů ohledně prevence a omezení šíření onemocnění covidem?

Jaký dojem měla ze své návštěvy (prosinec 2020) podniku ve srovnání s obdobím před covidem?

Jak hosté utráceli při svých návštěvách podniků po jejich znovuotevření v prosinci 2020 ve srovnání s obdobím před pandemií?

Zavřít reklamu

Novým šéfredaktorem E15 se stane Nikita Poljakov. Bude řídit deník i web

Starší článek

Ročenka Marketing & Media mapuje krizový rok. Vychází v pondělí

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.