Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Média

Propad tištěných deníku. Meziměsíční a meziroční prodeje padaly úplně všem

Redakce MAM15. 12. 202015. 12. 2020

Všechny tištěné deníky si v prodejích v říjnu meziročně a meziměsíčně pohoršily. S náskokem zůstal nejprodávanější bulvární Blesk. Vyplývá to z dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.

Žádný z deníků nedokázal meziměsíční změnu v prodejích udržet v kladných číslech. Meziročně si ve statistikách polepšily jen Hospodářské noviny, avšak v jejich případě čísla do kladných procent vyhnalo zejména započtení nových distribučních kanálů, například Alzy.cz, v případě elektronického vydání, které až do letošního září statistiky nezohledňovaly.

ČTĚTE TAKÉ
Nejprodávanějším deníkem byl i v září Blesk. Meziročně noviny propadaly

Prodaný náklad v součtu všech deníků klesl pod hranici půl milionu, tedy na čísla z období lockdownu během první vlny pandemie.

Celkově nejprodávanějším titulem zůstal Blesk (143 661) před MF Dnes (92 123) a Deníkem (86 759). Nejméně si ve srovnání se zářím pohoršilo právo (-0,53 %), nejvíce pak Hospodářské noviny (-8,95 %) a Sport (-8,12 %).

Prodaný náklad

Říjen 2020Září 2020Meziměsíční změna (v %)Říjen 2019Meziroční změna (v %) 
Blesk143 661149 870-4,14187 085-23,21
MF Dnes92 12393 999-2,00113 196-18,62
Deník86 75987 746-1,1298 065-11,53
Právo57 69058 000-0,5364 611-10,71
Aha!34 79535 283-1,3844 058-21,02
Lidové noviny25 47725 781-1,1831 399-18,86
Hospodářské noviny34 64038046-8,9529 72116,55
Sport20 90222749-8,1228 992-27,90
Celkem496 047511 474-3,02597 127-16,93

×

Nejčastější dárky z e-shopů: chytré hodinky, robotické vysavače či poukazy

Starší článek

Už žádný low-cost. Menší hotely vycítily šanci, investují do zlepšení služeb

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády…
19. 1. 202119. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
19. 1. 202119. 1. 2021
Lidé

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil …

Obchodní tým vydavatelství Internet Info posiluje Michael Kubala. Jako Key Account Manager bude mít na starosti především ekonomické servery…
19. 1. 202119. 1. 2021
Marketing

Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk …

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více