Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Plzeňský Prazdroj
Marketing

Plzeňský Prazdroj otevřel dárkovou prodejnu v centru Prahy

Irena Buřívalová7. 12. 20207. 12. 2020

Plzeňský Prazdroj otevřel v Praze svou dárkovou prodejnu umístěnou mimo vlastní pivovary. Kromě klasického kamenného prodeje nabízí také možnost vyzvednout si zboží z e-shopu.

Prodejna se nachází v nákupní galerii Myslbek v ulici Na Příkopě.

„Těší nás, že roste zájem lidí o dárky, oblečení a další doplňky s tematikou našich pivních značek. Proto jsme se rozhodli opustit hranice našich pivovarů a otevřít klasickou kamennou prodejnu v centru Prahy,“ říká Milan Klich, vedoucí obchodních služeb Plzeňského Prazdroje. Dosud měl Prazdroj prodejny výhradně ve svých pivovarských areálech v Plzni, Velkých Popovicích a Nošovicích, kromě toho provozuje i e-shop.

V novém obchodě Prazdroj prodává zboží značky Pilsner Urquell a vybrané položky značek Kozel a Radegast. V nabídce budou i dárkové poukazy na prohlídky pivovarů, školy čepování a další zážitkové akce. Zároveň bude sloužit i jako výdejové místo pro objednávky z e-shopu.

Prazdroj v prodejně nabízí nejen tradiční „pivovarské“ položky – sklenice s různými motivy, odnosky a džbánky, ale i dárkové předměty a oblečení. „Škála našich produktů je veliká, od tácků pod pivo přes trička, mikiny a čepice až po doplňky do domácnosti. Populární jsou také tenisky Converse v designu Pilsner Urquell nebo ponožky s pivovarským motivem. A máme i pohodlné domácí papuče nebo stylový župan. Lidé často kupují naše věci jako dárky pro své blízké, proto věříme, že otevření v předvánočním čase je ideální příležitostí pro všechny Pražany, kteří hledají ten pravý dárek,“ doplňuje Klich.

V obchodě bude k dostání také pivo, a to jak balené v lahvích a plechovkách, tak i speciální vánoční balení.

×

Jan Musil je partnerem českého PwC. Zaměří se na střední a východní Evropu

Starší článek

Do vánoční kampaně Lega od Ogilvy se zapojí i Klusovi. Spoty vypráví pohádky jinak

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více