Foto: OneTicket

OneTicket jde do ostrého provozu. Propagovat ji bude maskot „Tiketka“

15. 12. 2020 12:12

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Centrum dopravních informačních systémů Ministerstva dopravy ČR (Cendis) spouští ostrý provoz projektu jednotné jízdenky OneTicket. V komunikaci využije maskota Tiketku. Navrhl ji výtvarník a designér Vojtěch Buchta. Celé kreativní zpracování kampaně včetně animovaných videí obstarala agentura Ewing. Aktuální kampaň by se měla opírat především o PR aktivity, sociální sítě a komunikaci formou zmíněných videí.

„Postavička bude provázet cestující celým systémem. Nechceme lidi s OneTicket seznamovat úplně od začátku, myslíme si, že už nějaké povědomí mají, proto v této fázi kampaně zacházíme do většího detailu,“ říká tiskový mluvčí Cendis Martin Opatrný.

Cestující mohou OneTicket využít ve všech spojích, které objednává v dálkové dopravě ministerstvo dopravy a v regionální dopravě kraje, bez ohledu na to, který dopravce služby zajišťuje. Na dálkových linkách i v regionech dnes provozuje osobní vlaky třináct společností. Vedle Českých drah jsou to například RegioJet či Leo Express. Jednotná jízdenka procházela od poloviny června testovacím provozem a se změnou jízdních řádů ze soboty 12. na neděli 13. prosince 2020 začala platit na celé železniční síti v Česku.

OneTicket lze koupit v papírové podobě na pokladnách dopravců i přímo ve vlaku nebo v elektronické podobě na e-shopu či v mobilní aplikaci. Do testovacího provozu bylo zapojeno pět dopravců na dvou tratích Plzeň-Most a Česká Lípa-Rumburk.

Foto: OneTicket

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.