Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: OneTicket
Marketing

OneTicket jde do ostrého provozu. Propagovat ji bude maskot „Tiketka“

Irena Buřívalová15. 12. 202015. 12. 2020

Centrum dopravních informačních systémů Ministerstva dopravy ČR (Cendis) spouští ostrý provoz projektu jednotné jízdenky OneTicket. V komunikaci využije maskota Tiketku. Navrhl ji výtvarník a designér Vojtěch Buchta. Celé kreativní zpracování kampaně včetně animovaných videí obstarala agentura Ewing. Aktuální kampaň by se měla opírat především o PR aktivity, sociální sítě a komunikaci formou zmíněných videí.

„Postavička bude provázet cestující celým systémem. Nechceme lidi s OneTicket seznamovat úplně od začátku, myslíme si, že už nějaké povědomí mají, proto v této fázi kampaně zacházíme do většího detailu,“ říká tiskový mluvčí Cendis Martin Opatrný.

Cestující mohou OneTicket využít ve všech spojích, které objednává v dálkové dopravě ministerstvo dopravy a v regionální dopravě kraje, bez ohledu na to, který dopravce služby zajišťuje. Na dálkových linkách i v regionech dnes provozuje osobní vlaky třináct společností. Vedle Českých drah jsou to například RegioJet či Leo Express. Jednotná jízdenka procházela od poloviny června testovacím provozem a se změnou jízdních řádů ze soboty 12. na neděli 13. prosince 2020 začala platit na celé železniční síti v Česku.

OneTicket lze koupit v papírové podobě na pokladnách dopravců i přímo ve vlaku nebo v elektronické podobě na e-shopu či v mobilní aplikaci. Do testovacího provozu bylo zapojeno pět dopravců na dvou tratích Plzeň-Most a Česká Lípa-Rumburk.

×

Kampaň pro online finanční úřad navrhuje MAD Digital Agency. Média nakoupí DigitalAd

Starší článek

Souboj ženské síly a mužské velkorysosti. Minisérie Božena míří na ČT

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní oborové soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Finálním termínem pro přihlašování prací do soutěže kreativní komunikace, médií a marketingu je 15. duben. Vyhlášení vítězů proběhne na festivalu, který se…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více