Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kofola
Marketing

„Od italských mistrů.“ Kofola přichází s novou značkou kávy Trepallini

Redakce MAM10. 12. 202010. 12. 2020

Poté, co Kofola ČeskoSlovensko koupila firmu Espresso a vstoupila do kávového byznysu, se rozhodla své portfolio rozšířit. Na trh uvádí novou značku kávy Trepallini. Distribuovat ji chce nejen do znovuotevřené gastronomie, ale i do domácností prostřednictvím e-shopu.

„S kávou jsme začali teprve loni a už se nám v této kategorii zalíbilo natolik, že jsme se rozhodli k naší prémiové kávě Reserva vyvinout vlastní značku Trepallini,“ říká Karel Hrbek, marketingový ředitel Lerosu, pilíře Skupiny Kofoly, a dodává: „Přicházíme s co nejautentičtější italskou kávou – takovou, jakou si dáte v malé kavárně třeba v ulicích Neapole. Vymyšlenou, testovanou a vyrobenou italskými mistry. Jde o směs arabiky a robusty, kávu s plným tělem a nízkou kyselostí, s příjemnou chutí kakaa a dozvukem sušeného ovoce.“

Na začátku příběhu nové značky stáli kávoví mistři: Federico Bonomi, majitel rodinné pražírny, která vyrábí kávu už od roku 1886, Simone Pecora z kávového institutu ARC, který obchoduje se zelenou kávou z rovníkových oblastí a garantuje její kvalitu, a lidé z firmy Cimbali, výrobce kávovarů se 150letou zkušeností. „Právě Federico a Simone strávili mnoho času na vývoji chuti, intenzity a vůně nové kávy. V Miláně jsme poté společně otestovali zhruba 15 vzorků, ve kterých jsme našli přesně to, co jsme hledali – kávu silné, nahořklé chuti, zkrátka Caffè italiano perfetto,“ vzpomíná Karel Hrbek.

PSALI JSME
VIDEO: Kofola zve zpátky do hospod. Rozesílá z nich pohlednice zákazníků

A jak Kofolo dospěla k názvu značky? „Chtěli jsme, aby komunikace byla opravdu autentická. Italové často říkají: Non ti preoccupare! Nedělej si starosti! Věnuj se tomu, co je opravdu podstatné. A to jsme aplikovali i na kávu. Té kvalitní italské totiž stačí tři věci – miscela (pečlivě vybraná a upražená směs kávových zrn), machina (kvalitní a správně seřízený kávovar) a mani (šikovné ruce zkušeného baristy). Tyto tři klíčové ingredience nás inspirovali k tomu, abychom naši novou kávu pojmenovali Trepallini neboli tři body, tři tečky,“ vysvětluje v tiskové zprávě Hana Nováková, brand manažerka Lerosu.

„Touto novou značkou si nejen rozšiřujeme portfolio o další produkt z poctivých surovin, ale zároveň můžeme našim zákazníkům nabídnout alternativu ke stávající prémiové kávě Café Reserva, která pochází z kávových zrn z malých plantážích v rovníkové Africe, Indii nebo Střední a Jižní Americe,“ uzavírá Daniel Buryš, generální ředitel Kofoly ČeskoSlovensko.

Zavřít reklamu

E-commerce teď už nic nezastaví

Starší článek

Seznam žádá po Googlu devět miliard korun: „Omezoval hospodářskou soutěž“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.