Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vermont
Lidé

Marketing Vermontu nově vede Miroslav Toman. Přichází z Ceos Data

Redakce MAM21. 12. 202021. 12. 2020

Do vedení marketingu středoevropské módní skupiny Vermont přichází Miroslav Toman. Ten dříve působil jako šéf kreativy značky Datart nebo jako marketingový ředitel CEOS Data.

Toman bude se svým týmem zajišťovat marketingovou strategii a komunikaci holdingu a zastupovaných značek. „Mou prioritou je posílení znalosti brandu Vermont a vybroušení komunikace našich značek,“ popsal své plány nový šéf marketingu. „Chceme v následujícím letech přinášet mnohem více vlastního kvalitního obsahu a dále prohlubovat mimořádnou důvěru zákazníků,“ dodal Toman.

ČTĚTE TAKÉ
Dora Pružincová bude novou šéfkou kreativy agentury DDB Prague

Společnost Vermontzastupuje v ČR, na Slovensku a v Maďarsku módní značky jako Gant, Karl Lagerfeld, Diesel nebo Peak Performance. V současnosti provozuje téměř stovku značkových prodejen a dva elektronické obchody.

×

Češi před Vánoci utratili v e-shopech 70 miliard. Vrcholem byl 9. prosinec

Starší článek

Rohlík.cz bojuje o poslední zákazníky před Vánoci: zavádí online reklamace

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více