Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pilsner Urquell
Marketing

Umělecké lahve Pilsner Urquell se vydražily za dva miliony korun

Redakce MAM14. 12. 202015. 12. 2020

Již podeváté proběhla charitativní dražbu uměleckých pivních lahví společnosti Pilsner Urquell. Deset kusů se letos prodalo za dva miliony korun. Celkově pak pivovar spolu s výtěžkem z dalších dvou předvánočních akcí přispěje Centru Paraple 3,5 milionu korun na pomoc lidem s poškozením míchy.

V aukci bylo na Mall TV draženo deset unikátních lahví, jejichž design i proces tvorby má symbolizovat spolupráci a solidaritu, hlavní téma letošního ročníku. Hodnota nejdražší aukční lahve dosáhla 360 000 korun. Výtěžek hlavní dražby letos činí 2 013 989 korun.

Hlavní myšlenky a návrhu designu se zhostil český designér Michal Froněk ze studia Olgoj Chorchoj. Ke spolupráci oslovil sklárnu Moser, hodinářskou manufakturu Bohematic a plzeňské bednáře. Froněk se podle tiskové zprávy při tvorbě lahví inspiroval vznikem piva Pilsner Urquell, kdy na jeho počátku stála dohoda a spolupráce plzeňských právovárečníků, a které je společným dílem zkušeného sládka, mistrů sladovnických, chmelařů, bednářů a zástupců dalších řemesel.

PSALI JSME
Plzeňské biskupství draží jubilejní várku Pilsner Urquell. Byla pro papeže

„Aukční lahve pro rok 2020 jsou výsledkem společné realizace originálních nápadů špičkovými mistry. Bylo mi velkou ctí se společně s kolegy podílet na tak krásném prospěšném projektu. Právě tento rok je pomoc druhým potřeba více než kdy jindy. Mám velkou radost, že tyto lahve pomohou rozvíjet a nabízet služby Centru Paraple ještě většímu počtu lidí, kteří to potřebují,“ říká Michal Froněk, autor letošního designu aukčních lahví.

„Vždy jsme byli hrdí na to, že naše pivo lidi spojuje a inspiruje, a vždy jsme taky pomáhali, když bylo potřeba. Právě končící rok byl vskutku rokem plným překvapení, proto jsme letošní předvánoční charitativní dražbu uměleckých lahví rozšířili o další aktivity. Zapojily se do nich tisíce lidí. V duchu tématu letošní dražby, kterým byla spolupráce a vzájemná pomoc, pomohli i oni Centru Paraple. Děkuji všem, kteří tak udělali, a přeji každému příjemné prožití vánočních svátků a klidný a úspěšný rok 2021,“ říká Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.

Novou aktivitou tohoto roku byla sbírka na mimořádně vyrobenou jedenáctou lahev. Sbírka na portále Hithit skončila 10. prosince a vynesla Centru Paraple 545 775 Kč. S ohledem na současnou nelehkou situaci a věrni tradici pomáhat potřebným v těžkých chvílích, navýšil Prazdroj příspěvek Centru Paraple o 1 milion korun z prodeje vánočních jednolitrových lahví. Z každé prodané lahve přispěje Plzeňský Prazdroj 10 korun na konto Centra Paraple.

V součtu akce vynesly 3 559 764 korun.

×

„Láskyplné a krásné Vánoce všem!“ Komerční banka v kampani sází na jablíčko

Starší článek

Digitální spisovatel: umělá inteligence napsala povídky pro Český rozhlas

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Ikea letos v Česku přidá tři nová výdejní místa. Začne odkupovat …

Ikea Česká republika loni utržila 10,5 miliardy korun, což je v meziročním srovnání o 1,5 procenta méně. V roce 2021 otevře nové plánovací…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více