Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MojeDane.cz
Marketing

Kampaň pro online finanční úřad navrhuje MAD Digital Agency. Média nakoupí DigitalAd

Irena Buřívalová15. 12. 202015. 12. 2020

Online finanční úřad, s jehož pomocí si vyřídíte daňové povinnosti odkud budete chtít. Tuto ambiciózní novinku slibuje Finanční správa ČR na webu mojedane.cz. Stejnojmennou kampaň (Moje daně 2021) nyní chystá správě nadřazené ministerstvo financí. Kreativu zajistí agentura MAD Digital Agency (4MADigtl s.r.o.), pro nákup mediálního prostoru vybral resort DigitalAd.

Na realizaci online informační kampaně má MF vyčleněno až 5 milionů korun do března 2021. Do výběrového řízení se přihlásilo celkem sedm agentur, mezi nimiž zvítězila DigitalAd s „nejvýhodnější nabídkou s největším rozsahem plnění“. Kreativní agenturu vybralo ministerstvo formou „průzkumu trhu“. Osm grafických vizuálů a jeden audiovizuální spot dodá MAD Digital Agency (4MADigtl s.r.o.), a to na základě vyhodnocení marketingového průzkumu provedeného přímým oslovením šesti dodavatelů. Celková hodnota plnění nepřesáhne 235 000 korun bez DPH. První vizuály jsou už hotové, podle tiskového mluvčího a ředitele odboru komunikace Michala Žurovce je ještě musí schválit ministryně.

ČTĚTE TAKÉ
„Obdarujte ty, kteří to nečekají,“ nabádá ve vánoční kampani Milka

Žurovec říká, že aktuálně se sešlo několik dlouho plánovaných klíčových projektů, které si zaslouží větší pozornost veřejnosti. „Potřebujeme komunikovat online finanční úřad a elektronizaci daní. Novinkou je také paušální daň pro malé živnostníky do jednoho milionu korun,“ řekl MAM nedávno. 

Dodal, že ministerstvo financí komunikuje jen zásadní projekty. V roce 2016 se jednalo například o elektronickou evidenci tržeb, kde mediální nákup zajišťovala agentura PHD a kreativu McCann. Od té doby proběhla ještě kampaň k Účtenkovce, kde za kreativní řešení zodpovídala agentura Fox Hunter a nákup mediálního prostoru (kromě rozhlasových spotů) zařizoval Remmark.

×

Už žádný low-cost. Menší hotely vycítily šanci, investují do zlepšení služeb

Starší článek

OneTicket jde do ostrého provozu. Propagovat ji bude maskot „Tiketka“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více