Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Konektor Social
Marketing

Kampaň bezDodavatele upřednostňuje „zelenost“ energie před úsporami

Redakce MAM10. 12. 202010. 12. 2020

„Zelená elektřina od českých výrobců až do vaší domácnosti jednoduše a moderně.“ Takové je motto energetického startupu bezDodavatele, který vstoupil na český trh energií. Za integrovanou komunikací mířící na Čechy, kteří chtějí zlepšit svůj přístup k životnímu prostředí, stojí agentury Konektor Social a PR.Konektor.

Hlavním cílem kampaně je představení nového energetického startupu bezDodavatele. Integrovaná komunikace míří primárně na domácnosti, které se zajímají o udržitelnost a svůj dopad na životní prostředí.

„Ačkoli přechod k bezDodavatele se naprosté většině domácností vyplatí i po finanční stránce, v kampani jsme se rozhodli komunikovat především ‚zelenost‘ našeho řešení. Tuto strategii jsme zvolili, přestože jsme si vědomi, že jsou Češi k udržitelným tématům stále spíše skeptičtí a nedůvěřiví. Cítíme ale, že se situace mění a je spousta lidí, kterým na životním prostředí záleží. Právě je chceme motivovat a podpořit v přechodu na zelenou elektřinu,“ popsal Robert Chmelař, zakladatel bezDodavatele.

PSALI JSME
VIDEO: E.ON spouští další spoty s Issovou. „Podpoříme pozitivní energii“

Startup vytvořil platformu, která virtuálně propojuje domácnosti s českými výrobci elektřiny z obnovitelných zdrojů. Služba zákazníkovi umožňuje obejít tradiční dodavatele a elektřinu nakupovat za aktuální tržní cenu. To samé platí i při odběru zeleného plynu, u kterého bezDodavatele prostřednictvím takzvaných offsetových projektů kompenzuje emise CO2.

Veškerou kreativu kampaně, která ve svých vizuálech zobrazuje krásu české přírody, má na starosti agentura Konektor Social. V komunikaci zároveň využívá konceptu „humans of“, a v rámci něj představuje malé české výrobce zelené elektřiny.

„Obecně sázíme na principy inbound marketingu – zákazníky nejdřív zaujmeme zajímavým a relevantním obsahem a až následně je oslovíme s nabídkou služby. Konkrétně pro bezDodavatele zajišťujeme kompletní správu sociálních sítí, Facebooku, Twitteru a LinkedInu a komunikace probíhá i ve vyhledávacích a obsahových sítích Googlu a Skliku,“ doplnil Michal Marek z Konektor Social.

Součástí kampaně je i tradiční PR. „Energetika je komplexní téma, ve kterém se málokdo orientuje. To platí o to více, pokud mluvíme o zelené elektřině a obnovitelných zdrojích, které zatím u části obyvatel vyvolávají skepsi. Naším úkolem je proto najít způsob, jak služby bezDodavatele představit široké veřejnosti, srozumitelně vysvětlit princip jeho fungování a výhody, které domácnostem přináší,“ říká Martina Houšková z PR.Konektor.

Do další fáze komunikace budou zapojeni i influenceři. Spolupráci zajistí další z agentur Konektor Place – The Hive. 

Zavřít reklamu

Seznam žádá po Googlu devět miliard korun: „Omezoval hospodářskou soutěž“

Starší článek

Vizuální styl brněnské firmy Trikaya zvítězil v mezinárodní designérské soutěži WOLDA

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.