Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Konektor Social
Marketing

Kampaň bezDodavatele upřednostňuje „zelenost“ energie před úsporami

Redakce MAM10. 12. 202010. 12. 2020

„Zelená elektřina od českých výrobců až do vaší domácnosti jednoduše a moderně.“ Takové je motto energetického startupu bezDodavatele, který vstoupil na český trh energií. Za integrovanou komunikací mířící na Čechy, kteří chtějí zlepšit svůj přístup k životnímu prostředí, stojí agentury Konektor Social a PR.Konektor.

Hlavním cílem kampaně je představení nového energetického startupu bezDodavatele. Integrovaná komunikace míří primárně na domácnosti, které se zajímají o udržitelnost a svůj dopad na životní prostředí.

„Ačkoli přechod k bezDodavatele se naprosté většině domácností vyplatí i po finanční stránce, v kampani jsme se rozhodli komunikovat především ‚zelenost‘ našeho řešení. Tuto strategii jsme zvolili, přestože jsme si vědomi, že jsou Češi k udržitelným tématům stále spíše skeptičtí a nedůvěřiví. Cítíme ale, že se situace mění a je spousta lidí, kterým na životním prostředí záleží. Právě je chceme motivovat a podpořit v přechodu na zelenou elektřinu,“ popsal Robert Chmelař, zakladatel bezDodavatele.

PSALI JSME
VIDEO: E.ON spouští další spoty s Issovou. „Podpoříme pozitivní energii“

Startup vytvořil platformu, která virtuálně propojuje domácnosti s českými výrobci elektřiny z obnovitelných zdrojů. Služba zákazníkovi umožňuje obejít tradiční dodavatele a elektřinu nakupovat za aktuální tržní cenu. To samé platí i při odběru zeleného plynu, u kterého bezDodavatele prostřednictvím takzvaných offsetových projektů kompenzuje emise CO2.

Veškerou kreativu kampaně, která ve svých vizuálech zobrazuje krásu české přírody, má na starosti agentura Konektor Social. V komunikaci zároveň využívá konceptu „humans of“, a v rámci něj představuje malé české výrobce zelené elektřiny.

„Obecně sázíme na principy inbound marketingu – zákazníky nejdřív zaujmeme zajímavým a relevantním obsahem a až následně je oslovíme s nabídkou služby. Konkrétně pro bezDodavatele zajišťujeme kompletní správu sociálních sítí, Facebooku, Twitteru a LinkedInu a komunikace probíhá i ve vyhledávacích a obsahových sítích Googlu a Skliku,“ doplnil Michal Marek z Konektor Social.

Součástí kampaně je i tradiční PR. „Energetika je komplexní téma, ve kterém se málokdo orientuje. To platí o to více, pokud mluvíme o zelené elektřině a obnovitelných zdrojích, které zatím u části obyvatel vyvolávají skepsi. Naším úkolem je proto najít způsob, jak služby bezDodavatele představit široké veřejnosti, srozumitelně vysvětlit princip jeho fungování a výhody, které domácnostem přináší,“ říká Martina Houšková z PR.Konektor.

Do další fáze komunikace budou zapojeni i influenceři. Spolupráci zajistí další z agentur Konektor Place – The Hive. 

×

Seznam žádá po Googlu devět miliard korun: „Omezoval hospodářskou soutěž“

Starší článek

Vizuální styl brněnské firmy Trikaya zvítězil v mezinárodní designérské soutěži WOLDA

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Festival Cannes Lions představil prezidium. Poprvé převládají ženy

Festival kreativní komunikace a marketingu Cannes Lions už zná vedení porot pro všechny soutěžní kategorie. Přibyla šéfka marketingu Netflixu Bozoma…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více